31 oktober nod en nog niets???

A

Anoniem

Guest

Had eigenlijk 31 oktober mijn nod tot op heden echter niets te bekenen. Hebben besloten om te wachten tot morgenvroeg met testen, mocht er dan nog niets aanwezig zijn. Zit dan op dag 33 en de 1e ronde duurde ook 33 dagen. Dus is het wel spannend aan het worden. Wel wat vage klachten zoals een opgeblazen gevoel vooral later op de dag, soms wat licht in het hoofd en als ik s`nachts naar de wc ben geweest dan wordt ik wat licht misselijk in de buik. Wie herkent deze klachten ook??
Bij de vorige zwangerschap kwam ik er achter doordat ik overtijd was en had toen niet echt klachten, zijn toen bijna een jaar bezig geweest. Nou we proberen er nog 1 dagje de moedt erin te houden.

Groetjes bg

Jeetje spannend zeg! Hoop voor je dat je hartstikke positief mag testen morgen!

Groetjes mamaloe

Hey.
Tjonge wat spannend zeg.
Mijn NOD was 2 nov. Had ook besloten om morgen te testen, maar denk dat ik toch nog even wacht. Vandaag 2 x een klein beetje vieze afscheiding gehad, dus kan zijn dat mijn ongi eraan zit te komen.
Verder geen ongi klachten, ben vandaag erg moe en moet al 2 dagen erg veel plassen, maar ja, je lichaam kan je goed voor de gek houden....we wachten dus nog maar even een paar dagen.
Voor jou hoop ik dat je positief test. Zal voor je duimen.
morgen
Groeten van Miena.

Hoi hoi,

Veel succes met wachten, nog even doorbijten en dan hopelijk goed nieuws !!

Groetjes, Vlinder11

Hoi dames,

heel veel succes beide!!!
Ik zal voor jullie duimen

Groetjesss

Gefeliciteerd!!!!
Mijn nod was 1 november en nog steeds geen teken van de rode!
Ben altijd keurig op tijd ongi, eerder een dag te vroeg dan een dag te laat en nu dus een aantal dagen overtijd, ik ga morgen een test kopen en testen!!!!
Moet ook al vanaf donderdag nonstop plassen en ben moe moe en nog eens moe.
Ik hoop dat het raak is.
Dit wordt mijn tweede zwangerschap, en alsde test positief is dan ben ik net als de eerste keer met drie maanden al zwanger.

Terug
Bovenaan