31 weken... en de eerste gekke zw.sch.kwaaltjes!

Hoi hoi...

Vandaag precies 31 weken zwanger. Het lijkt met de week pittiger te worden. Zeker nu mijn twee zoontjes van 2,5 en 3,5 niet meer slapen tussen de middag! En soms al vroeg wakker zijn hahaha.. ik dus ook.

Ik heb nu al een dikke week een soort spierpijn gevoel in mijn linker lies... vrij hoog. Telkens als ik op sta of ga lopen/loop dan voel ik het zeuren. Ik denk dat het de banden zijn/bekken? Soms ook lage onderrug, denk dan de achterkant van bekken. Maar wat ik wel raar vind is dat ik zo af en toe (laatst in de auto) maar vanmorgen gewoon rustig op de bank, ineens heel duizelig word. Het voelt als een soort verdovend gevoel dat bij mn achterhoofd vandaan komt. En dan heb ik echt zo iets van... daar gaan we weer! En dan word ik gewoon raar in mn hoofd, erg draaierig en niet lekker. Ach ja het hoort er gewoon bij he. Herkennen jullie dit?? Ik herken het niet echt eigenlijk vanuit mijn vorige zwangerschappen. Zou dan de bloeddruk ineens heel laag zijn? Ik zit dan ook met mn benen opgetrokken op de bank... net alsof er dan aderen afknellen ofzo?? Dan ga ik even rechtop zitten of liggen en is het ook binnen 2 minuten weer over. Mijn Hb was prima bij de vorige controle, ben ook veel moe dus even een prikje. Maar was prima, en bloeddruk is ook helemaal goed. Tja. Het hoort er bij, dat weet ik eigenlijk wel zeker. Maar soms voelt het wel eng, dat je bijna van je stokkie gaat als de kids hier ook nog rondlopen. O ja en natuurlijk vocht vasthouden hahaah.. ja dat was ik dus wel gewend van de vorige keren. Dikke vingers/tenen/voeten/gezicht!

Verder gaat het goed hoor, nog geen blaasontsteking gehad o.i.d. dat had ik bij de vorige twee wel vaak!!

Herkenning?

Liefs mammma
 
Ik herken het allemaal. Heel vervelend maar het hoort er HELAAS bij. Probeer te genieten vd laatste weekjes en troost jezelf, er lopen tig vrouwen rond, dus je bent niet de enige, eerste en de laatste :) Gelukkig maar.

Ergste kwaal tot nu toe vind ik toch wel vocht en tig x in de nacht opstaan en niet kunnen slapen.
Kan wel janken :(
Nog 4 weekjes en dan ben ik uitgerekend. Ik hoop heel erg dat hy 2 weken eerder komt.

Veel succes en hou het vol! We doen het ergens voor ;).

Liefs
 
Terug
Bovenaan