31 weken...Even een Billie-update ;-)

Haaai meiden!

Hier weer even een update van mij! Had de laatste dagen even niet zoveel te melden maar hier even mijn laatste stand van zaken:

Ben vandaag precies 31 weken en eerlijk gezegd begint 'het ongeduld' alweer te komen. Ben het zwanger zijn nog niet echt zat hoor, geniet er ook best wel van omdat ik weet dat dit de laatste keer is voor ons. Maar ben gewoon zo ongelovelijk benieuwd naar ons meisje!
Gelukkig hebben we de 3D echo nog tegoed! Die hebben we precies over een week en ik hoop echt dat we wat kunnen zien! Van Quinten was de echo zo goed gelukt, dat wil ik weer! Hihi.

Verder een kwaaltjes-update:

- Slechter slapen
- Heeeeeel vaak plassen
- Kortademig
- Snel vol van eten
- Obstipatie
- Restless legs...
- Kuitkrampen
- VERMOEIDHEID!

Hihi, genoeg om over te klagen dus....maaaaaarrrrr...dat doen we niet! Effe volhouden nog! 9 weekjes en ons kleine schatje is er!
Hopelijk helemaal GEZOND!

Liefs, Billie
31w

Hoi Billie

Heel herkenbaar .
Soms zou ik het wel fijn vinden om gewoon even een paar daagjes niet zwanger te zijn, gewoon die buik en alle kwaaltjes even naast je neerleggen en een paar nachtjes goed slapen en niet geschopt worden waardoor de blauwe ribbetjes weer even kunnen herstellen.   en dat terwijl ik eigenlijk een zwangerschap heb volgens het boekje. Ik schaam me er bijna voor. Maarja, als de kleine er is zal ik het allemaal wel gaan missen denk ik,en ik heb  het er ook zeker voor over.  Kan me ook nog niet voorstellen dat het over 6 tot 11 weekjes al in het ledikantje ligt, toch nog een heel raar idee vind ik, maar dat komt misschien omdat het de eerste is voor ons. Ik blijf het toch een soort van onwerkelijk vinden, ben ik de enige of zijn er nog meer die zwanger zijn van de eerste die dat hebben.

Groetjes Natalie
(31w2d)

@ billie, jouw kwaaltjes lijstje lijkt mijn lijstje wel haha. En idd VERMOEIDHEID met hoofdletters is echt op zn paats. Ik mag ook al nesteldrang toevoegen, en dat terwijl de verbouwing nog steeds niet af is zucht. Nog max 10 weken!

@ natalie, voor ons is het ook de eerste, en ik moet zeggen dat de zenuwen voor dat grote onbekend toch al een beetje aanwezig zijn. T is af en toe zo erg dat ik niet met verlof wil over 1,5 weken omdat het dan wel erg dichtbij komt. Begrijp me niet verkeerd, die kleine is ontzettend gewenst en welkom, maar toch... slik.

gr. Peet
(32 wk)

hee billie,

ja begint nu echt zwaarder te worden he meis, zeker als je er al eentje hebt rondrennen hahaha, dus heel begrijpelijk hoor, heb ik ook...alleen de kwaaltjes heb ik natuurlijk nog niet hahahha, vervelend, maar ja, horen erbij he en ze zijn tijdelijk en natuurlijk doe je het voor jullie prachtige meissie! nog ff volhouden en dan is jullie gezinnetje compleet met een prinsje en prinsesje!! succes met de laatste termijn!!

liefs sweety, mama van justin en 14+1 zw van ukkie nr. 2

Hey Meid!

ook allemaal erg herkenbaar voor mij hoor!
het is dan wel zo dat Vermoeidheid ook de hoofdzaak is hier! tja ik heb 2 meiden rondlopen van net 3 en net 1 jaar dus dat vreet energie..
nu begint het werk van mijn vriend ook weer deze week en aangezien hij in het theater werkt als theatertechnicus is hij vaak pas om uur of 23.00 tot 01.00 vrij.
en aangezien ons jongste meisje zo moeilijk is met het slapen is het best zwaar en word het steeds zwaarder.
maar goed we houden vol he!
ik wil ook niet klagen maar soms kan het zoooo fijn zijn even klagen! haha
nu moet ik ook nog eens afstappen van onze babykamer omdat onze meiden gewoon niet samen op 1 kamer kunnen slapen, onze jongste houd haar grote zus wakker doordat ze niet vast genoeg in slaap komt en dan even huilt om in slaap te vallen.
dus de baby slaapt bij papa en mama de eerste maanden, gelukkig hebben we de comode op onze kamer staan en heb ik genoeg ruimte dus dat komt helemaal goed! maar wie wil nou niet zijn babykamer graag inrichten!!!
ach het is niet anders... toch een risico ze zo vlot op elkaar te hebben he!
kan niet wachten om die kleine in onze armen te houden!! heerlijk!!
ook de reacties van de 2 grote zussen lijkt me helemaal super!!
De oudste begint al te vragen wanneer de baby nu komt!! hihi

nou weer genoeg gekrabbeld,,,
billie jij een fijne pretecho!!!

Liefs Jenny (31wk en 4 dagen)

@ Billie, Heel herkenbaar al je kwaaltjes....en je voelt je ook echt schuldig als je dan klaagt, want eigenlijk is het ook weer het mooiste wat er is!!
Zit zelf sinds deze week volledig in de ziektewet i.v.m rug en bekkenklachten...baal er enorm van, maar weet dat rust echt het beste is! Dus toch maar proberen te genieten van m'n " vervroegde verlof!!! "

@Natalie en Petra, ik herken jullie gevoel idd ook erg goed! Nu het steeds dichterbij komt, wordt het allemaal wel heel spannend!
En bedenk ik me ook steeds vaker dat we strax echt een stuk minder dingen zomaar spontaan kunnen doen, even naar het terras, even uit eten, even snel naar de winkel!! Wil echt niet zeuren hoor....maar soms gaat dat gewoon even door je hoofd! Aan de andere kant ben ik ook heel nuchter, en denk ik het komt allemaal wel!

Gewoon lekker genieten dames!!
Groetjes Judith

Hallo allemaal,

ikherken me ook helemaal in je lijstje Billie! Vooral het slechte slapen breekt me soms echt op! Maar aftellen naar verlof kan beginnen; nog 12 dagen werken!!!
Heerlijk. Ik stop 6 weken van te vore; werk nu nog maar halve dagen ivm rugklachten.

Heb weinig gereageerd hier op het forum; druk druk druk met huis, werk, vakantie etc....
Wel probeer ik regelmatig even snel wat door te lezen; alles is zo herkenbaar!

Iedereen succes met de laatste weekjes werken!

Groetjes Theolien (31 weken en 2 dagen)

He meiden,

ja hier ook wat klachtjes

Warm steeds erg warm en vooral 's nachts vervelend.
slecht slapen max 5 uur achter elkaar
moet nu ook ''s nachts plassen (had ik nog niet   nu wel)
en sinds dit weekend zere handen en vingers. hmmm van het vocht, warmte of 't tunnelsyndroom??

Verder heb ik een zs volgens het boekje en mag ik dus eigenlijk  niet klagen maar toch. Nu het aftellen is begonnen wordt het zwaarder.

Sterkte en succes allemaal met alle klachten (en als het goed is is het met een paar weken over en krijgen we weer andere klachten)

groetjes Belle

Terug
Bovenaan