<p>oke dames..</p><p>Ik wil echt even klagen en vragen hoe anderen zwangere dames hier mee om gaan.</p><p>Ik ben echt kapot. 1 rondje stad lopen en ben totaal afgepeigerd. Ook na de 2.5u die ik nog werk per dag ben ik echt niks meer waard.</p><p>Mijn lijf is op lijkt het wel.</p><p>Mijn man is nog altijd mega actief (wat ook niet raar is aangezien hij geen kleine frummel in zijn buik heeft) en wil heel graag nog dingen ondernemen maar ik voel me echt als een blok aan zijn been ?. Hij vind het niet erg en zegt dat ik rustig aan moet doen, maar ik zelf wil zo graag met hem mee en ook dingen ondernemen, alleen lukt dat echt niet meer.</p><p>Ik ben zo blij dat als ik thuis kom ik lekker kan zitten of op de bank kan hangen dat ik echt het idee ben dat ik een kluizenaar word.</p><p>Kan me haast niet meer herinneren hoe actief ik was voor de zwangerschap ?. Dat is toch te erg voor woorden.</p><p>Ben ik de enige die dit heeft en stel ik me gigantisch aan of zijn er meer die dat hebben? </p><p>Ik moet nog 7,5 week maar vraag me echt af hoe en hoe anderen dit doen ?</p><p> </p>