32 Jaar & ready!

Hoi allemaal!



Mijn partner en ik zijn klaar voor ons eerste kind! Hij is 36,ik 32. Om medische redenen (ik slik verschillende soorten medicijnen ) hebben we al enkele gesprekken in het ziekenhuis achter de rug, we mogen aan de gang en zijn inmiddels aan de 4e ronde toe...

Ik heb al meer dan 2 jaar geen mirena meer en hoef niet te ontpillen verder.

Mijn NOD was 13 mei en ik merk dat ik mezelf gek aan het maken ben. Ik voel van alles, maar test nog negatief...

Succes allemaal!
 
Wow, wat goed van je dat je weet dat je er ready voor bent. Ik ben 31 en ik bleef zo piekeren, wel kinderen, geen kinderen! Ik ben nu ook gelukkig is het leven samen niet makkelijker? Ik had zoveel tegens en de voors wilde ik niet zien. Het leek me prachtig maar ook zo eng. In januari ontdekte ik dat ik zwanger was! Mijn man was zo blij en mijn twijfels verdwenen. Helaas is deze zwangerschap niet goed afgelopen maar ook ik weet nu dat ik er ready voor ben en hoop dat het deze maand weer raak is!

Succes ms dimple!
 
Ha anoniem,

Ik heb ook lang lopen twijfelen. Spannend en eng vind ik het nog steeds, maar het lijkt me tegelijk ook onwijs mooi! Door mijn medische situatie (geboren zonder schildklier en hyperventilatie / angst verleden )  hebben we er steeds ook bewust voor gekozen het niet eerder te proberen.

Het spontane is er wel wat af, maar aan de andere kant is het ook mooi er zo bewust mee bezig te zijn.

Inmiddels overigens 7 dagen over tijd... Als ik maandag nog niets heb mag ik het ziekenhuis bellen, zo spannend!

Jij ook heel veel succes!
 
Terug
Bovenaan