32 weken en indalingspijn

Hoi Ik ben nu 32 weken en 3 dagen en dinsdag avond heb ik toch een pijn scheut onderin mijn buik gehad en gisteravond en vanmorgen weer. Gisteravond heeft mijn man even wat opgezocht op internet en daar stond dat die pijn scheuten onderin je buik indalingsweeën zijn. Kan dit al zo vroeg bij een eerste kindje?

Verder gaat het allemaal goed met mij. De kleine heeft alleen een beetje een te kleine buik. Gister bij het echo centrum geweest en die heeft mij doorverwezen naar de gyn. Nu eerst even naar de vk om dat door te geven en dan maar weer afwachten.

Groetjes Jojanneke

Het zou wel kunnen maar t is wel vrieg. Goed dus.dat.ze je.door gestuurd hebben naar de gyn. Ik ben nu ruim 34 wkn en ik hoop dat ze snel indaald, ze is.een grote meid, en drukt erg tegen mn ribben aan...

Succes! X

Kan, hoor. Bij mij vertelden ze bij 32 weken ook dat hij aan het indalen was en ik had ook pijn in m'n buik, soort menstruatiekrampen.
Ben nu bijna 35 weken en hij is ingedaald.
Tegen mij zeiden ze niet dat dit te vroeg was.

Ook heb ik toen een groeiecho gehad en leek hij onder het gemiddelde te zitten met zijn buikje. Van de week weer een echo gehad en nu was het goed. Kan maar zo zijn dat hij/zij nog een groeispurt krijgt.
Ik heb dinsdag weer een groeiecho, ben benieuwd hoe groot hij dan is...

Hoi jojanneke,

Kan me voorstellen hoor dat je toch weer even denkt van, o jee klopt dit wel? Maar indalen mag prima al en kan zelfs handig zijn, weet je tenminste zeker dat het niet meer draait. Van die groeiecho: ik word er helemaal nuts van. Iedere keer wordt er weer iets voorspeld en wij ons ondertussen maar druk maken om van alles. Als nou inderdaad blijkt dat een hoofdje te groot is om het zo ter wereld te brengen vind ik het een ander verhaal, maar verder.....iedereen vindt iets en ik hoor nu juist van de vriendinnen om me heen dat bij meer dan de helft de groeiecho's helemaal niet klopten. Vooral baby's die 'te groot' werden geschat bleken rond de zeven pond te zitten en andersom 1 meisje werd 6 pond geschat en was negen!!!! pond. Maak je dus niet te druk, rust goed uit zodra je met verlof bent en dan komt het vast allemaal goed.
Succes!

Vind ik ook met die groeiecho's. Ene moment zeggen ze weer dat het goed is, dan weer te klein.
Mij gaven ze aan dat ze van 1 groeiecho eigenlijk niks kunnen maken en dat het er ook maar aan ligt hoe hij ligt. Soms krijgen ze hem gewoon niet meer goed in beeld.
Niks om je druk over te maken, denk ik, maar wel goed dat ze het even nakijken. Geeft toch uiteindelijk een rustig gevoel als alles goed blijkt te zijn.

@ BBonBoard: Bij mij werd een groeiecho pas gedaan nadat uit de 3d echo bleek dat de kleine een te kleine buik had. Dat was met 27 weken. Als ik geen 3d echo had laten maken had ik waarschijnlijk pas met 35 weken een groeiecho gehad. Volgens mij is het niet standaard maar ligt het aan de verloskundige. Een liggingsecho word volgens mij ook alleen gedaan als men denkt dat het kindje niet goed ligt.

Terug
Bovenaan