32 weken en pijn in onderbuik

Hoi,
Ik ben nu 32 weken zwanger en eigenlijk gaat alles prima! Mijn zoontje en dochter zijn allebei geboren op 38 weken dus nog 6 weken te gaan!!!!
Maar ik heb nu al enkele dag zo'n last van pijn in mijn onderbuik en in mijn onderrug. Net alsof ik soms ongesteld moest worden vroeger. Ik kan ook soms echte steken hebben onderaan mijn vagina. Zijn dit tekenen op vroeggeboorte? Zou het deze keer nog vroeger dan 38 weken zijn? De baby beweegt er alleszins op los dus die voelt zich nog wel lekker denk ik. Ik probeer wel wat te rusten maar hou het nooit lang vol in de zetel omdat ik niet meer weet hoe ik mij op m'n gemak kan liggen!
Heb best wel een beetje schrik dat het te vroeg gaat komen. Volgende week terug op controle...
groetjes,
Febe
 
Ik ben zwanger van 2e en 1ex met geplande ks bevallen, dus herken dit soort tekenen niet. Maar vind het wel klinken als (voor)weeën. Als ik jou was, zou ik toch even met VK overleggen. Die hebben hier telefonisch spreekuur en ook een 06 waarop je kan bellen als je vragen hebt of dingen niet vertrouwt. Je gaat straks het weekend in en dan is drempel toch hoger om te bellen he. En VK is er om je gerust te stellen!!
Succes, groetjes, mira
 
ik ben momenteel 35 weken en ik heb ook al pijn in mijn onderbuik en in mijn rug (vooral snachts). het kan ook zo zijn dat het kindje meer op je schaambeen gaat rusten waardoor het pijnlijker is.
en als je het niet vertrouwd gewoon de vk bellen
 
Hallo,
Hier ben ik weer. Gisterenavond nog serieus last gehad van pijn en een constante druk onderaan mijn buik. Ik voelde het hoofdje echt zitten! Heel raar!
Dan voelde ik ook wel net kleine weeën maar niet regelmatig ofzo. Toch best wel wat zorgen gemaakt. Vannacht nog redelijk goed geslapen en vandaag hou ik mij superkalm! Want 32 weekjes is toch nog een beetje te vroeg hé.
Ik heb toch wel alles al klaargelegd voor in mijn koffer omdat ik in het ziekenhuis zal bevallen. Spannend toch wel!
Febe
 
Zou 't toch maar even aan de verloskundige vragen hoor! Een vroeggeboorte kunnen ze namelijk soms voorkomen, dus dat is de moeite waard!

Het kan ook bandenpijn zijn ofzo, of een soort harde buik omdat je kindje steeds op dezelfde plek duwt. Vraag het gewoon na, dan weet je waar je aan toe bent!r gebeurt zoveel met je lijf, maar het meeste is onschuldig, nergens voor nodig om in spanning te zitten omdat je niet weet wat het is!

Sterkte ermee,

Liefs,

Zeeuws Meisje
 
Hoi,

Heb hier ook last van gehad.  ik had ook echt pijn in m'n onderrug en onderbuik, twijfelde ook wat dat zou kunnen zijn. VK zei dat het indalingspijn was. baarmoeder wordt dan opgerekt en dat voelt als menstruatiepijn, zeurgevoel. bij de controle bleek ook dat de baby helemaal was ingedaald, dus ik was gerust gesteld.

groetjes mamanita, 37 w  precies
 
Terug
Bovenaan