32 weken en zo boos soms

Hoi allemaal,

ik ben nu 32 weken zwanger en kan soms ineens zo boos worden om niks.
Ik weet dat mijn hormonen dat ook op hun geweten hebben maar toch. Niemand kan iets goed doen en vooral mijn partner moet het vaak kunnen.

eigenlijk wil ik dit niet maar het gebeurdt.

Vandaag bij de verloskundige geweest voor een groei echo en alles was goed alleen zijn buikje was iets vergroot???? ja en verder......verder niks!! wat moet ik met die informatie. uiteindelijk ik over de zeik en boos op wie eigenlijk!!!! soms weet ik het gewoon ff niet meer.

wie herkent dit en wat doen jullie hier aan/tegen??

zie niet op tegen de bevalling maar omdat dit de eerste is is alles wel spannend zou het daar van komen??

groetjes Sandra
 
Had dit vooral in de eerste helft van mijn zwangerschap. Kon mijzelf dan vaak ook niet beheersen en ging volledig door het lint terwijl ik dat niet wilde. Kon ook niet iets voor mij houden voor de lieve vrede. Het moest eruit. Is vanzelf weer over gegaan. Zijn volgens mij gewoon je hormenen. Zit denk ik niets op dan het te accepteren en soms aan anderen uitleggen dat je er echt niets aan kunt doen.
 
ik ben morgen pas 8 weken maar merk nu aal dat dit wat hier beschreven word ook net mij is
ik word ook boos zomaar en ga dan goed door het lint en mijn man die houd zich dan gelukkig afzeidig anders ken hij het ook nog ff voorduren
 
Terug
Bovenaan