32 weken, geen drang om te plassen

<p>Hoi dames,</p><p>Voorheen (zwanger/niet zwanger) voelde ik altijd wel goed de drang van een volle blaas. Nu niet meer (al ca. 2 weken). </p><p>Ik weet van mezelf dat ik vaak moet plassen (drink veel water en thee,) en welke tijden dat meestal is (op werk vast ritme qua thee momenten)..dus dan ga ik maar vast en komt er echt veel uit!! Maar zonder dat ik dus daarvoor het idee had een volle blaas te hebben.</p><p>Heeft iemand anders dit ook (gehad?)</p>

Komt door de verdrukking van de blaas. Ik had dit op een vervelende manier namelijk dat ik niet voel wanneer ik plas dus het komt voor dat ik in mijn broek plas. Gelukkig niet vaak. En wel vaak dat ik niet voel of ik ben uitgeplast en dus opsta en het weer begint te lopen. Heel vervelend maar niks aan te doen. Hopen dat t na de bevalling weg gaat. 

Mm oke. Dus gewoon op gezette tijden dan maar naar de wc. Ik had soort verwacht dat ik juist vaak drang zou gaan voelen. 
Dat is wel heel erg vervelend bij jou! Dat heb ik (nog) niet. Komt uiteindelijk vast wel weer goed. Succes!

[quote quote=10205353]Mm oke. Dus gewoon op gezette tijden dan maar naar de wc. Ik had soort verwacht dat ik juist vaak drang zou gaan voelen. Dat is wel heel erg vervelend bij jou! Dat heb ik (nog) niet. Komt uiteindelijk vast wel weer goed. Succes![/quote]
Je leert ermee dealen. En gelukkig ben ik al 38 weken dus het is niet lang meer. Ik las dat je na de bevalling ook een tijdje incontinent kunt zijn. Ik zou het wel aangeven bij je vk, zij kunnen tips geven over hoe vaak dan naar toilet 

Terug
Bovenaan