32 weken maagzuur/overgeef gevoel als ik lig,tip gevraagd.

Hey dames,,sinds 4 dagen iedere x als ik ga liggen krijg ik maagzuur /gevoel dat ik moet overgeven..slapen komt er dan ook weinig tot niet van met dit vervelende gevoel ..

zodra ik opsta of ga zitten zakt de misselijkheid weer..en hoef niet over te geven.

Iemand een tip voor de maagzuur.. of iemand die dit ook ervaart?
Heb al paracetamol geprobeerd..m'n kussen wat hoger gelegd maar wil nog niet baten.

Hoi ik ben bijna 31 weken en heb precies hetzelfde, gek word ik ervan! Ik “slaap” nu met een voedingskussen in mijn rug en nog 2 kussens er bovenop om zo rechtop mogelijk te slapen. Dat helpt wel iets. Verder opletten met de voeding (niet te vet enzo) en eigenlijk een paar uur voor je naar bed gaat niks meer eten. Ik gebruik ook rennies en sinds 2 dagen probeer ik gaviscon duo suspensie, maar weet nog niet of dat voldoende helpt. Al heb ik de afgelopen 2 nachten wel minder last gehad.

Dat is echt heel vervelend! Uiteindelijk heb ik omeprazol geslikt en mn bed wat rechter op gezet, toen ging het beter!

Ik gebruik al de hele zwangerschap met regelmaat rennies maar ook vanille vla! Legt er een laagje op waardoor het minder 'omhoog' komt. En inderdaad het hoofdeinde een beetje omhoog zetten of extra kussens gebruiken.

Ik heb ook rond die tijd veel last van maagzuur gehad tijdens mijn zwangerschap. Voor snachts zorg ervoor dat je hoofd wat hoger ligt door een extra kussen, zodat je niet helemaal plat ligt. Verder gebruikte ik ook rennies.

Terug
Bovenaan