32 weken zwanger en de kleine is al ingedaald!!!

Hoi,

Ik ben nu 32 weken en 2 dagen zwanger, toen ik afgelopen dinsdag bij de verloskundige was bleek dat de kleine keurig met het hoofdje naar beneden lag. Toen ze even verder ging voelen zei ze ook dat het al ingedaald was.
Op dat moment overviel mij het een beetje want de eerste was met 39 weken nog niet ingedaald. Ik was zo perplext dat ik helemaal vergeten ben om te vragen of dit betekend dat de kleine dan  eerder zou komen.

Bij wie is de kleine ook al ingedaald???

groetjes Masja

hoi

ik ben gister na de verloskundige geweest,en ik ben nu 30 weken en 3 dagen zwanger,
en mijn kindje is ook al ingedaald en ligt ook met het hooftdje naar beneden,
ze hebben tegen mijn gezegt dat het helemaal niet hoef te betekenen dat het eerder komt,het kan zo zijn dat het ook gewoon 2 weken over tijd komt hoor!

dus het betekent niks,het is alleen wel mooi voor ons,dat ze nu al zo keurig netjes liggen!

groetjes

hoi
ook ik heb al te horen gekregen dat het ingedaald is, en volgens mij is het nog steeds bezig want ben zooo beurs van onder en mn liezen doen ook pijn.
Loop als een oud wijf-fie.
Ik heb ef ge-googled en daar staat inderdaad dat het niks te betekenen heeft met wanneer de baby geboren word.
Dus we kunnen nog steeds tot week 42 doorlopen
Ik ben trouwens bijna 31 weken,
Ik hoop allen dat het niet blijft zitten tot week 42,
groetjes jolanda

Hallo,

Hier is de kleine nog niet ingedaald, ik ben vandaag 32 weken.
Mijn zoontje is pas tijdens de bevalling goed ingedaald en van hem ben ik met 39 weken bevallen.
Mijn zusje is vandaag 39 weken zwanger van nr 2 en haar kleine was rond 27 weken al ingedaald. Dus idd het zegt niks over of je eerder zou bevallen. Het is wel fijn dat de kleine nu nog maar een kant op kan..............hoewel het niet lekker loopt etc.

Groetjes Sylvia

Terug
Bovenaan