32 weken zwanger en nog geen naam

Ik ben nu 32 weken zwanger en we hebben nog geen jongensnaam.

We houden van "aparte" namen die je dus niet vaak hoort.

Heb nu wel een rijtje opgeschreven maar weet niet zo goed wat we nu leuk vinden.

Wat vinden jullie?

Rayen
Camille
Ceylan
Duncan
nathan
Noury
Riley
Sverre
Brandon
Collin
Quentin
Wayne
Orson
Braiden
Cailan
Jaylano
Raiven


Onze dochters heten T.alisha en Yamilla
 
proficiat met je zwangerschap
ik heb ook 1 van deze namen gekozen voor een jongen als ik zeker ben over een maand
ik ga gaan voor de naam collin
maar de andere namen zijn ook zeer mooi

vriendelijke groeten van christine
 
tja das moeilijk he, wij hadden bij onze oudste tot aan zijn geboorte geen meisjes naam, gelukkig is hij een jongen :)

Bij jullie dochters hun namen hoor je heel sterkt de a terug. Ik denk dat ik daarom voor een jongen een compleet andere klank zou nemen, maar das persoonlijk, misschien willen jullie liever een naam, die wel dezelfde klank heeft.
Dan speelt uiteraard ook de achternaam nog mee, maar daar zullen jullie zelf wel naar gekeken hebben.
Jaylano vind ik erg veel op Yamilla lijken en daarom geen mooie combi
Camille vind ik een meisjesnaam, dus die valt ook af
Jullie meiden hebben een wat oosters klinkende naam, dus de namen Nathan, Duncan, Orson etc vind ik afvallen.

ik vind Noury denk ik de mooiste bij de namen van jullie meiden
Nou dat was mijn relaas, veel succes ermee
groetjes Jacqueline
 
Heey

Wat een lijst haha
Ik vind Duncan een mooie naam.
Hoop dat je een mooie naam vindt, echt lastig.

Liefs
 
Hoi Cariska,
Zat even je berichtje te lezen, een herkenbaar probleem! jullie hebben er leuke namen bijstaan!
Het enige wat ik erover op wil merken is dat ik Camille echt niet bij Yamilla vindt klinken. Maar dat is persoonlijk.
Succes ermee! Groetjes
 
Quinten, Braiden en Duncan vind ik erg mooie namen.
Wij gaan als het een jongetje word voor Jayden. Dus ik hou ook van dat soort namen. Gelukkig waren wij er snel uit.
Succes want het is erg persoonlijk. Ik zou als ik jullie was. Steeds meer namen van dat lijstje afschrapen totdat er maar 3 uitkomen. En dan gaan brainstormen wat mooi klinkt, past bij je andere kinderen, bij jullie achternaam. En bijv. naar W. C. of B.N.N. dat jullie dat niet krijgen met namen + achternaam.
 
Terug
Bovenaan