A
Anoniem
Guest
ik zal me even voorstellen.
ik ben 27 jaar en in juni twee jaar getrouwd met p van 36jaar en nu 32 weken zwanger van onze eerste( wordt een jongen..)
we zijn super blij want we hebben er 4 jaar over gedaan en met alle ziekhuis wegen tebegaan eindelijk zwanger door icsi.
alles gaat goed en voorspoedig en mag niet klagen.
alleen nu dat ik bijna met verlof ga heb ik niet zoveel te doen alles voor de baby staat klaar en in huis is alles netjes.
ik ga wel met de hondjes de duinen in maar in je 1tje is dat niet gezellig.
dus wacht ik dat me man thuis komt van werk maar zit dan de rest van de dag beetje achter de computer enz
wie verveelt zich ook en wil eigelijk ook wel wat gezelligs doen overdag.
gewoon even naar een markt of winkelcentrum of met de honden wandelen.
ik noem maar wat of gewoon thee drinken en gezellig kletsen.
maar ook voor na de zwangerschap gezellig met de babys, wandelen, zwemmen enz
ik schaam me gewoon een beetje om zo met andere aanstande moeders incontact te moeten komen maar weet eigelijk geen beter plek om het te vragen.
ik lees graag van jullie
groetjes d
uit zandvoort
ik ben 27 jaar en in juni twee jaar getrouwd met p van 36jaar en nu 32 weken zwanger van onze eerste( wordt een jongen..)
we zijn super blij want we hebben er 4 jaar over gedaan en met alle ziekhuis wegen tebegaan eindelijk zwanger door icsi.
alles gaat goed en voorspoedig en mag niet klagen.
alleen nu dat ik bijna met verlof ga heb ik niet zoveel te doen alles voor de baby staat klaar en in huis is alles netjes.
ik ga wel met de hondjes de duinen in maar in je 1tje is dat niet gezellig.
dus wacht ik dat me man thuis komt van werk maar zit dan de rest van de dag beetje achter de computer enz
wie verveelt zich ook en wil eigelijk ook wel wat gezelligs doen overdag.
gewoon even naar een markt of winkelcentrum of met de honden wandelen.
ik noem maar wat of gewoon thee drinken en gezellig kletsen.
maar ook voor na de zwangerschap gezellig met de babys, wandelen, zwemmen enz
ik schaam me gewoon een beetje om zo met andere aanstande moeders incontact te moeten komen maar weet eigelijk geen beter plek om het te vragen.
ik lees graag van jullie
groetjes d
uit zandvoort