32 weken zwanger en verveeld zich een beetje. wie ook en wil ook wat gezelligs doen.

A

Anoniem

Guest
ik zal me even voorstellen.
ik ben 27 jaar en  in juni twee jaar getrouwd met p van 36jaar  en nu 32 weken zwanger van onze eerste( wordt een jongen..)
we zijn super blij want we hebben er 4 jaar over gedaan en met alle ziekhuis wegen tebegaan eindelijk zwanger door icsi.
alles gaat goed en voorspoedig en mag niet klagen.
alleen nu dat ik bijna met verlof ga heb ik niet zoveel te doen alles voor de baby staat klaar en in huis is alles netjes.
ik ga wel met de hondjes de duinen in maar in je 1tje is dat niet gezellig.
dus wacht ik dat me man thuis komt van werk maar zit dan de rest van de dag beetje achter de computer enz
wie verveelt zich ook en wil eigelijk ook wel wat gezelligs doen overdag.
gewoon even naar een markt of winkelcentrum of met de honden wandelen.

ik noem maar wat of gewoon thee drinken en gezellig kletsen.
maar ook voor na de zwangerschap gezellig met de babys, wandelen, zwemmen enz

ik schaam me gewoon een beetje om zo met andere aanstande moeders incontact te moeten komen maar weet eigelijk geen beter plek om het te vragen.
ik lees graag van jullie

groetjes d
uit zandvoort

Kan me voorstellen dat je je af en toe verveeld, maar geniet van je vrije tijd!!!
Geloof me, ooit zul je nog eens terug denken aan die middagen dat je niets te doen had.

Veel succes met het zoeken naar een lotgenootje en met je zwangerschap.

Sannes
mv Mila 19-2-2006

hoi

Ik vind het ook een beetje gek om zo hierop te reageren hoor !
Mijn naam is Kim en ik kom uit Utrecht en ik ben zwanger van mijn tweede kindje ik krijg ook een zoon en ben nu 22 weken zwanger,
Ik heb een lekkere kleine meid van 2 en wij hebben seizoensrestaurants.
Dus mijn man werkt weer veel en ik heb wel veel vriendinnen maar niet die zwanger zijn en lekker kunnen tuttelen af en toe ! Ik heb een rijbewijs en het lijkt me wel leuk om samen zwangerschaps praatjes te houden en om af en toe iets leuks te doen je weet maar nooit of er een leuke vriendschap uit voorkomt ! Dus wie weet !

Groetjes kim

Hi Davinia,

Ik had hetzelfde probleem als jij. Voor ik zwanger werd riep ik: ik blijf tot 2 weken te voren werken, wat moet ik thuis. Maar helaas liep het anders. Ik kwam in de ziektewet voor halve dagen en moest dus 6 weken van te voren met zwangerschapsverlof. Ik zag hier erg tegen op. Vorige week was mijn laatste dag en ik wist echt niet wat ik moest gaan doen.
Nu zijn we een week verder en ik moet zeggen: heb me nog geen moment verveeld. Scheelt natuurlijk wel dat ik het rustig aan moet doen (heb nogal last van mijn bekken en nog steeds bloedarmoede waardoor ik veel moe ben), maar ik kom mijn dagen goed door. Heb de enveloppen al geplakt, voor de geboortekaartjes, ik lees veel, zit veel achter de pc omdat ik een website aan het ontwerpen ben voor mijn man... van die kleine dingen. En natuurlijk mijn middagdutje (schijnt goed te zijn).

Ik hoop dat je snel een maatje vind en anders hoop ik dat je je dagen fijn zult door komen. Neem genoeg rust, daarvan zeggen ze dat het heel belangrijk is, zodat je uitgerust aan je bevalling kan beginnen.

Groetjes Tamara.

hallo kim

Net wat je zegt als je de enige bent die zwanger is. Dan hebben de andere daar weinig oren naar.
maar dat maak ook niet uit.
wij hebben een eigen website mischien vind je het leuk om daar eerst even op te kijken zo leer je me al een beetje kennen.
en het lijkt me heel gezellig om af te spreken.
ik heb ook een rijdewijs alleen heeft mij man elke dag de auto dus kan eigelijk geen kant op maar dan breng ik hem gewoon weg en haal hem weer op geen probleem.

www.babybeens.babyhomepage.nl

groetjes davinia

Hoi Davinia,

ik kan me voorstellen dat je het gek vindt om zo'n berichtje achter te laten, maar zo vreemd vind ik het niet hoor.

Mijn naam is Tamar, ik ben nu 24 weken zwanger van ons 1ste kindje en woon in Zaandam.

Als je zin hebt om eens via msn te kletsen, dun kun je me toevoegen met het volgende mail adres: tamar_van_alphen@hotmail.com

Groeten en wie weet tot msn.

Tamar

he Davinia

Ja het lijkt best of ik druk ben maar jij kan er ook wat van hoor !
En wat een goed initiatief van je ouders zo''n voedselbank.
Ja er zijn genoeg mensen in Nederland die het minder goed hebben !
Ik ga 1 mei verhuizen naar een andere woning dus het word toch wel behoorlijk druk. maar stel dat je toch een keer wat leuks wilt doen je hebt mijn nummer ik maak wel tijd hoor!
Succes met zwangeren en tot horens!
Groetjes kim

Terug
Bovenaan