32w zwanger, pyn tussen de benen

hallo, ik ben 32 weken zwanger en nu heb ik met lopen, draaien in bed of als ik me sokken, broek of schoenen aan wil doen een zeurende, drukkende, soms ook stekende, pijn tussen me benen... iemand hier nog meer last van?
 
Ik heb er jammer genoeg ook last van. Ik ben nu 24 weken zwanger en heb steeds minder kracht in mijn benen door de bekeninstabiliteit . Ik word nu behandeld door een Fysio . Hierdoor gaat het gelukkig niet verder achteruit.

Liefs mij
 
Hallo,

Ik ben nu 20 weken zwanger en heb sinds vorige week ook veel last van pijn tussen mijn benen (schaambeen) en ook van mijn stuitje en heupen en onderrug.
Heb veel last van bekkeninstabiliteit is helaas niets aan te doen behalve fysio.

Misschien heb jij hier ook last van??
Je zou het eens aan je vk kunnen voorleggen.

groetjes dipsy
 
had dat bbij 1e zw schap ook.. nu ben ik 17wkn en heb er gelukkig nog geen last van... k zou helaas ook niet weten wat hier aan te doen is.. is volgens mij gewoon de druk van de baby
 
hm, dan is het gewoon rustig aan doen denk ik en gewoon ff volhouden nog, nog eventjes en dan is het allemaal weer voorbij. dankjewel voor jullie reacties :D! groetjes
 
ik ben ook 32 w zwanger en heb er ook last van en een raar gevoel af en toe of ik ongesteld word ofzo een zwaar gevoel...loop bij de gyn en die zegt dat erbij hoort... :)
 
Terug
Bovenaan