33 weken, en hoe gaat het met iedereen?

hey dames

hier al weer 33 weken, vandaag bij de VK geweest. kindje is al aan het indalen. Mag na deze week werken met verlof, waar ik ook echt naar uitkijk. Ik houd alles nog goed vol. wel nachtelijke toitlet stoppen en wachelen als ik niet oplet.

nog even en dan mogen we onze kleine gaan bewonderen, ben al erg nieuwschierig....

hoe gaat het verder met iedereen?

Ik ben vandaag 32 weken.. ook vanmorgen controle gehad.. Alles prima..
Kleintje ligt prima op schema.. Alles weer even opgemeten en kwam gemiddeld uit op 31 weken, 5 dagen.. Dus helemaal perfect..
Nog 5 weekjes en dan mag ze komen.... zo'n raar idee!

Vorige week zijn 2 vriendinnen van mij bevallen, allebei van een dochter.. Dan begint het toch wel te kriebelen hoor.. Gister op kraamvisite geweest bij eentje (was vorige week mega verkouden, dus kon niet) en dan zo'n klein meisje in mijn armen... ZUCHT!!! Heerlijk zeg.... Ik heb er zo'n zin in...

Nog minimaal 5 weken... en de gyn. zei vandaag dat ze me sowieso niet door laten lopen tot 42 weken.. Dus ga zelf een beetje uit van nog max. 8 weken.. Dat klinkt toch wel erg kort...

IK HEB ER ZIN IN! hahaha

Ik ben vandaag 32 weken.. ook vanmorgen controle gehad.. Alles prima..
Kleintje ligt prima op schema.. Alles weer even opgemeten en kwam gemiddeld uit op 31 weken, 5 dagen.. Dus helemaal perfect..
Nog 5 weekjes en dan mag ze komen.... zo'n raar idee!

Vorige week zijn 2 vriendinnen van mij bevallen, allebei van een dochter.. Dan begint het toch wel te kriebelen hoor.. Gister op kraamvisite geweest bij eentje (was vorige week mega verkouden, dus kon niet) en dan zo'n klein meisje in mijn armen... ZUCHT!!! Heerlijk zeg.... Ik heb er zo'n zin in...

Nog minimaal 5 weken... en de gyn. zei vandaag dat ze me sowieso niet door laten lopen tot 42 weken.. Dus ga zelf een beetje uit van nog max. 8 weken.. Dat klinkt toch wel erg kort...

IK HEB ER ZIN IN! hahaha

ik ben vandaag 33 weken en 3 dagen
het is idd afwachten nu over 2,5 week is alles veilig en mogen we thuis bevallen . raar idee dat als het kleintje er zin in heeft zicht veel eerder te aandienen dat het over 2,5 er al kan zijn.
maar ik hoop gewoon dat het 6 weekjes wacht. dan is hij of zij groot gegroeid :D
alls gaat helemaal goed , het is al in de bekken gezakt , en zal dus geen stuit worden , wel krijg je voor de zekerheid een echo . maar dat vind ik niet erg kan ik me kindje weer even zien .

Hier 33 weken en afwachten...
Vind het wel heel lang duren hoor:)
Ja de plas stoppen snachts zijn minder maar goed.
Bijna alles klaar hier.
Camera en fototoestel zijn opgeladen sinds gister.
Vind het zo spannend......

Terug
Bovenaan