33 weken en misschien vruchtwater verloren????

Hoi dames,

Vanmorgen om 6:00 werd ik wakker want moest plassen (wat normaal is en dan lig ik ook gelijk 2 uur wakker) maar vanmorgen nadat ik had geplast ging ik weer terug naar bed en voelde ik ineens wat vocht tussen mijn benen... (en het rook nergens naar, maar was echt zo dun als water).
Toen ben ik wel gewoon inslaap gevallen, maar toen ik wakker werd toch de vk gebeld. Ik was namelijk bang dat het misschien wel vruchtwater kon zijn...

Mocht langs komen en moest op mn handen blazen, maar er kwam niks meer. Moet het nu even in de gaten houden, maar ben toch wel n beetje gezorgd...
want als m'n vliezen nou wel gebroken zijn en het vruchtwater gewoon heeel langzaam eruit druppeld, kan dat dan geen kwaad ivm infectie gevaar enzo?
En als je vliezen gebroken zijn moet je toch binnen zoveel uur bevallen... Maar ik ben maandag pas 34 weken, dat is veelste vroeg!!!

Misschien was het wel niks en gewoon afscheiding wat heeel waterig was, maar toch maak ik me er best zorgen over...
Zijn er meerdere die dit hebben meegemaakt?

Ik hoop dat de kleine nog even veilig blijft zitten!! Nouja wilde even mijn ei kwijt ;) Bedankt voor het lezen hihi

xx

Snap dat je je zorgen maakt! Als het nu niet meer is, dan was het denk ik geen vruchtwater. Gebeurd het nog eens, probeer dan wat op te vangen in een inlegkruisje, hoorde hier dat ze dan eenvoudig een restje kunnen doen om te zien wat t is.

het kan zijn dat het gewoon een restje urine was, soms kan dat ook heel waterignzijn. als je vliezen gebroken waren dan bleef het waarschijnlijk eruit sijpelrm. de vk heeft je op je handen aten blazen en er kwam niks meer. als je nu toch lijft lekken zou ik wel absoluut weer terug bellen. indien je het echt niet vertrouwd! succes meid!

Ik vond mijn vruchtwater altijd echt zoetig ruiken en een beetje naar "sperma". Ja lekker is anders. Fijn dat ze even gekeken hebben. Soms heb ik ook ineens dat ik denk dat er iets loopt, maar bij mij is het echt afscheiding of druppeltjes urine. Hoop voor jou dat het allemaal meevalt.

Je afscheiding kan zeker heel waterig zijn, zeker in het laatste deel van je zwangerschap. Het liep soms zo langs mij benen naar beneden. Smerig! Maar als het vruchtwater is moet je zeker lekker als je springt of op je hand blaast en dat is niet het geval. Dus het zal afscheiding zijn!

Bedankt voor de reacties!
Het zal inderdaad afscheiding geweest zijn (urine lijkt me sterk aangezien ik m'n blaas altijd volledig leeg plas) Maar ik hoef me gelukkig geen zorgen te maken =)

Geniet van jullie zondag!

xx

Terug
Bovenaan