33 weken en vroegtijdige weeën

<p>Hee allemaal, </p><p>Ik ben afgelopen week opgenomen geweest in het ziekenhuis met vroegtijdige weeën. Ik was op dat moment 33+1 weken zwanger. Ik dacht zelf aan oefenweeen of indalingsweeen. Dit bleek echter niet het geval te zijn. In het ziekenhuis ben ik meteen onderzocht en bleek ik echt aan het bevallen te zijn. Ik kreeg meteen weeën remmers tabletten en een prik voor de longrijping. Gister mocht ik weer naar huis. Nog steeds zeurt mijn buik om het uur. Dit schijnt niet heel erg te zijn. </p><p>Zijn er meer mensen die ervaring hebben met weeenremmers? Hoe ging dit bij jullie en hoelang hebben ze het kunnen rekken?</p>
 
Ik heb zelf 4 dagen in het ziekenhuis gelegen en kwam met 32 weken uit het ziekenhuis. Ik deed mee aan een onderzoek en kreeg een infuus met weeenremmers of een placebo. Morgen ben ik 34 weken en de baby zit nog steeds.  ? ik heb veel harde buiken, maar had dit voor ziekenhuisopname al. 
Ik ken meerdere berichten van vrouwen die na weeenremmers alsnog de 40 weken halen. 
 
 
Ik heb op dit moment ook veel last van harde buiken ook dit had ik voor de opname al.nu heb ik elk uur nog soort kramp die lijken op weeën. Erg vervelend dus merk dat ik zelf een beetje gek word ervan, ik kan niks meer doen en lig veel op bed, toch erg vervelend als je niet van stilzitten houd. 
Gelukkig is jou kleintje al 2 weken extra blijven zitten. Hopelijk blijft dat ook nog even zo voor je. 
Wij hebben morgen de 34 weken gehaald. 
 
 
Hallo,
Met 33+2 in 2015 zijn mijn vruchtwater/ vliezen gebroken. De dagen ervoor had ik wel last van mijn buik en had een rare afschijding. Ik was naar de huisarts en naar gyneceloog die zeiden dat ik eiwit had. Volgens hun was goed. Ik was ook eerste keer zwanger en dacht zal wel. Savonds met gebroken vruchtwater met spoed naar het ziekenhuis. Ik janken en bang!! Ze hebben remweeen en longenrijping geprikt. Na twee dagen proberen nou ik had zoveel pijn om de 5 min en bloed. Toen heb ik een knappe zoon gekregen van 33+4 . Veel meegemaakt in het ziekenhuis. 7 Dagen in het ziekenhuis gelegen. Ik hoop dat alle moeders en die moeders worden tot de 40 ste weken zullen redden??❤. 
 
Terug
Bovenaan