33 weken, nesteldrang?

Pf heb ineens zo'n gevoel van alles moet klaar en schoon en netjes enz.... Geloof dat ik serieus nesteldrang heb. Heb ik bij de andere ook wel gehad, maar pas later in de zwangerschap, zo rond de 37 weken. Maar gisteren ben ik de hele dag bezig geweest met opruimen, schoonmaken, wassen enz.

Heb me ook heel erg af liggen vragen of ik het dalijk allemaal nog wel kan. Ja stom, het is mijn 6e, maar heb echt zoiets van het is al 7 jaar geleden dat ik bevallen ben, weet ik nog hoe het allemaal gaat. Wat kan ik van mijn man verwachten, het is zijn 1e. Zal het niet moeilijker gaan omdat ik al zoveel ouder ben dan toen de 1e werd geboren (ben 39) enz enz...

 
Oh dat kan hoor.... had ik toen ook erg last van... en ineens was het over.. en nu begint het weer.. ben nu 38w2d....

Zolang je goed voelt gewoon doen hoor... als het allemaal straks wat minder gaat heb je het iig wel netjes voor elkaar...

Liefs
 
volgens mij is het net als fietsen, dat verleer je ook nooit :)!

Kan je het er niet over hebben met je man en uitspreken wat je van hem verwacht tijdens de bevalling. Dat voorkomt teleurstelling en zorgt voor duidelijkheid. Kan me voorstellen dat het nogal overweldigend kan zijn voor een man, een bevalling.

En die nesteldrang? Onze voorraatkast staat op ontploffen :)
 
Terug
Bovenaan