33 weken zwanger en niet kunnen slapen

Ik ben momenteel 33 weken zwanger en sinds 2 weken (na een flinke griep) kan ik niet meer slapen!! Ik kom gewoon niet in slaap maar ben doodmoe. Slaap mss 1,5/2 uur per nacht dus ben kapot.

Ik heb nooit problemen gehad met slapen. Het was mn hobby en Ik kon altijd en overal slapen. Ook in mn vorige zwangerschap geen enkel probleem met slapen gehad.

Afgelopen nacht van de wanhoop nachtje in ziekenhuis geslapen met behulp van medicatie. Vanavond weer zelf proberen..... Nu al nerveus....

Iemand ervaring hiermee?? Gaat het weer over na de bevalling? Ik houd dit niet nog weken vol. Als ik zeker zou weten dat het na de bevalling goed komt zou Ik mss kunnen relativeren maar dat is nu erg moeilijk met dit heftige slaaptekort.

Graag jullie ervaringen. Bedankt!!

Ik ben ook 33 weken zwanger. helaas zit ik met het zelfde probleem verschrikkelijk!.

Al meerdere keren bij de huisarts geweest maar ze kunnen er weinig mee, helaas :(

ik weet hoe jeje voelt sterkte ermee

mijn zus heeft dit ook gehad, en na de bevalling was dit gelijk weg. Maar weet niet ofd datbij iedereen dan zo is.

groetjes

<p style="text-align: left;">@DM1982</p>
<p style="text-align: left;">ik slaap ook rond de 2/3 uur. Ik blijf liggen en heb nu sinds een paar nachten hoefijzer kussen die ik gebruik voor een andere houding en dat werkt wel maar nog niet alles.</p>
<p style="text-align: left;">mijn zus had dit vanaf 25 weken al en was gewoon niet te doen.</p>

Pffff heftig hè?! Voel me ook gewoon echt slecht overdag want heb totaal geen energie. Probeer juist wel bezig te blijven maar het is echt zwaar! Heb nog een zoontje van 17 maanden dus best pittig.

Ik blijf meestal ook liggen maar word soms ook echt paniekerig en dan ga ik er even uit.

Wat at heftig van je zus! Heeft ze tot het einde last gehad? Ik heb zoiets haal m'n baby alsjeblieft met 38 weken!!

Wel fijn dat het bij je zus na de bevalling over was. Dat geeft hoop.

Heb jij ook stress om te gaan slapen? Ben bang dat dat ook een rol speelt bij mij.

Ja dat is inderdaad pittig , ik heb er geen rond lopen dus. Kan eerder gaan zitten als nodig is.

ja, ik ben dan kapot lig half in de stoel voor de tv te slapen dan denk ik oh lekker slapen ben heel moe! Nou ga liggen en niks..... Dan denk ik ben kapot! En dan word ik boos op me zelf zo van wil slapen!!!!

Mijn zus heeft er tot 38 weken last van gehad.

Bij mij halen ze de baby met 38 weken gelukkig geplande keizersnede

Wat vervelend voor je! Een vriendin van mij had hier ook last van.

Heb je al eens meditatie-oefeningen geprobeerd? Ik (ook 33 weken zwanger) doe zelf elke avond de 'Regenboogontspanning' die ik heb gekregen bij mijn cursus Hypnobirthing, en daar val ik elke keer heel ontspannen van in slaap. Misschien is het even oefenen, maar niet geschoten is altijd mis!

Succes en sterkte!

Terug
Bovenaan