33 weken zwanger en slapenloosheid

<p>Hi, </p><p>Ik ben nu ruim 33 weken in verwachting en slaap amper nog. Val soms pas om 04:00 in slaap en het begint me echt op te breken. Ben bijna in staat om er wat voor in te nemen maar wil dat liever niet. Zijn er dames die het herkennen en goede tips hebben? </p><p> </p><p>Groeten, </p><p>Melissa :) </p>

Hoi Melissa,
Hier sinds een paar dagen het zelfde probleem..
Ik ben bijna 36 weken zwanger, en slaap s’middags iig niet langer dan een uurtje als dat kan ( nog een peuter van 3.5 jaar rond huppelen)
En elke avond toch op dezelfde tijd naar bed en de volgende ochtend er op tijd weer uit.
Maar het slapen is ook gewoon lastig met een dikke buik..de typische laatste loodjes.
Niet teveel koffie en zoetigheid wil ook wel helpen ( bij mij iig)
Heel veel succes!!
Groetjes Siska.

Herkenbaar! Ben nu 36,5 week zwanger en kan soms ook moeilijk in slaap komen maar wat bij mij heel goed helpt is om na het avondeten 30-45 min te wandelen. Ook lekker kop (slaap)thee of een warme douche zijn ook dingen die je kan proberen!

Heb er ook nog regelmatig last van.  Wordt wakker rond half 3 en slaap dan niet tot 7. Terwijl ik zo moe ben. Ik ga wel het bed uit en naar beneden drink dan vaak warme melk met honing om weer beetje loom te worden. Maar bespreek t met je vk en huisarts wellicht hebben hun tips

Hier heb ik ook echt last van.
Net op zwangerschaps portaal gelezen dat het erbij hoort. Er stonden ook tips bij ?.
De mooiste vond ik toch wel "lees een heel saai boek" misschien is dat iets voor je? Hahah

Hoi!
Ik ben bijna 37 weken zwanger en heb ongeveer vanaf week 10 tm 26 nauwelijks geslapen. Zat daardoor zelfs 50% in de ziektewet. Om helemaal gek van te worden.
Hoe raar ook, toen ik oordoppen ben gaan gebruiken sliep ik veel beter. Misschien helpt het jou ook. Word veel minder snel wakker en slaap sneller weer in. Beetje gek, maar  misschien de moeite waard om het te proberen!
Succes! 

Terug
Bovenaan