33 weken zwanger

hoi meiden

ik had een vraagje ik ben nu 33 weken zwanger van mijn eerste kindje en behalve de normaal voorkomende "kwaaltjes" mag ik echt niet klagen.

alleen ik vraag me af of ik me zorgen moet maken zover ik weet heb ik 1 ECHTE harde buik gehad die ik bewust heb op gemerkt moet ik me zorgen maken??
 
Nee hoor, alleen als je regelmatig harde buiken hebt moet je kijken naar je inspanningen op een dag.
Ik ben 34+4 en heb eigenlijk ook bijna geen harde buiken. Kan alleen maar zeggen wees blij dat je ze nog niet zoveel hebt, Je hebt kans dat als de baby gaat indalen je meer harde buiken gaat krijgen maar dat hoort er nu eenmaal bij. Ze moeten vanzelf weer wegtrekken naar paar min en niet al te veel pijn doen.
 
Nee hoor het is niet erg dat je ze niet of bijna niet hebt. Vooral in de eerste zwangerschap komen ze pas vooral aan het einde voor. Je voelt ze dan vanzelf. Succes
 
vooral geen zorgen over maken, geniet ervan dat je zo weinig klachten hebt. Kwaaltjes kun je krijgen maar dat moet zeker niet. Harde buiken moet je zien als kwaaltjes :p
 
Terug
Bovenaan