33 weken

hoi ben 33 weken zwanger en heb vooral als ik naar bed ga en wakker wordt krampen van die ongi krampen
zijn dit voorweeen ?
moet donderdag wel naar de vk maar ik hoef haar niet eerder te bellen?

ja sorry is onze eerste
gr
 
ik denk dat het gewoon voorweeen zijn je moet nog maar 7 weken dus je lichaam is al vast aan het oefenen als je evengoed twijfelt dan zal ik gewoon even de verloskundige bellen kijk echte weeen komen om de zoveel tijd als dat niet zo is dan zijn het voorweeen ik heb dit na mijn idee ook gehad bij mijn vorige 3 zwangerschappen maar als je twijfelt gewoon bellen sucses groetjes anita 21 weken
 
Ik heb het ook ongeveer vanaf die week, van die krampen. Niks om je zorgen over te maken, maar als je twijfelt gewoon bellen. Het is inderdaad het voorwerk dat je baarmoeder doet.
Veel succes nog!
 
Ik heb die menstruatieachtige krampen ook gehad, bij mij begon het met 32 weken, de gynacoloog zei dat het van het indalen was. En inderdaad; met 35 weken was ie netjes ingedaald.

Niks om je zorgen over te maken, tenzij ze echt erg worden, bij mij waren ze op de achtergrond aanwezig maar het was niet echt heftig ofzo. Je kan natuurlijk altijd even bellen met vk of gyn als je echt ongerust bent, daar zijn ze voor.

groetjes, Jane 38+2
 
Terug
Bovenaan