33 weken

vandaag alweer 33 weken zwanger nog een weekje en dan gaat me verlof in..

ondanks dat ik het behoorlijk zat ben geniet ik nog altijd van de kleine drukte maker..

op de mamaclub hyves heb ik foto's staan van me buik.. dit keer foto's dat ik lig omdat ik steeds meer moeite heb om lang te staan (word goed pijnlijk)

ben nu 32w2d en mijn verlof gaat 12 februari in....

Mooie buik hoor... had al ff gekeken....
Heb je zoveel last van je bekken en dergelijke?

Ik ben aan de was geslagen net... kon het niet laten deel 1 van de kleertjes zitten in de wasmachine....

rustig aan doen jij!

Liefs

me lichaam laat me tegenwoordig bijna dagelijks de hele dag door in de steek..
en dan mag ik wel 2 paracetamols tegelijk nemen maar dat neemt alleen de scherpe kant van de pijn weg..

van weekend ben ik een 4keer door me heup heen gezakt wat gepaard ging met een scherpe pijn..
en ik krijg gewoon om elk wiswasje een harde buik en soms behoorlijk gevoelig en heb de laatste dagen ook een soort van buikpijn

liefs

Hoi,
Wat fijn dat je bijna verlof hebt, zul je wel aan toe zijn nu!!

Ik zit nu op 35.3wk, gaat allemaal nog wel goed, merk alleen dat ik wil poetsen, net de bovenverdieping gezogen en ben helemaal op,,haha
Zat ben ik het nog niet, maar kijk wel erg uit naar de baby!!

Nou succes met je laatste week werken en dan lekker wat uitrusten hé!
Liefs MJ

Ja die harde buiken ed, vervelend hé, maar geeft wel aan dat je een beetje rustig moet doen, wat erg dat je heupen zo'n pijn doen, hier zijn ze wel wat stijf, maar echt pijn gelukkig niet!!
Zorg goed voor jezelf hoor!

ik ben nu 34 weken en 2 dagen.. mijn verlof gaat donderdag in (ben blij toe)
heb sinds vandaag last van mijn buik..
steken lopen er doorheen. en kan ook niet rustig zitten. heb daarbij ook nog is hele tijd gevoel dat ik naar de wc moet.

straks in mijn verlof snel de babykaartjes maken!

@MJ ik kan niet meer rust houden.. mijn dagen zijn hele dag liggen/zitten en kom eigelijk alleen in beweging voor wc bezoekjes drinken en eten.. enkele keer naar boven voor de was maar verder doe ik weinig en ga ik alleen aan de wandel als het echt moet

als ik langer dan 5/10 min loop dan rollen de trainen over me wangen..

Och meid, das wel heel erg vervelend....
En hele dagen rust houden is ook geen pretje...
Krijg je geen therapie ofzo?? misschien bekkenbodem training doen ofzo???

Hoop dat et gauw wat beter gaat!!

Liefs

Terug
Bovenaan