34 week zwanger. weeen of voorweeen??

hallo,
vannacht dacht ik even dat ik weeen had. ontzettende menstruatiepijn en van die pijn scheuten net als weeen. en harde buiken. zo begon het bij mijn eerste ook ongeveer. alleen kwamen de weeen nu niet met regelmaat... nu rommelt het nog steeds wel wat... zou dit begin van bevalling zijn of echt alleen voorweeen? hoe merk je het verschil? moet ik nu de verk. ook bellen? omdat ik nog maar 34 week ben?
ik hoop op reacties
 
Hoi,
Ik had bij de jongste ook al vroeg voorweeen, zolang er geen patroon in zit kun je er vanuit gaan dat het idd voorween zijn, je vk kan hier verder ook niks aan doen, behalve je misschien adviseren om je rust te nemen!
Zou het wel aangeven bij je volgende controle, zodra je vocht of bloed verliest natuurlijk wel eerder bellen, maar zoals je het nu omschrijft is het allemaal voorwerk,, frustrerend ik weet het, maar hoort erbij!
Liefs MJ
 
ze zeggen dat echte weeen sterker worden kwa pijn.
dus als op 1 lijn blijft zouden het best eens voorweeen kunnen zijn. anders kun je de vk bellen en overleggen.
groetjes
 
Ik denk ook dat het voorweeen zijn. Gaan ze echt regelmatig worden en meer pijn doen o zoals gezegd als je vocht, bloed o de slijmprop verlies zou ik de verloskundige bellen. je kan natuurlijk altijd bellen als je zekerheid wilt.

succes
 
Hmm ik heb geen idee ik had vorige week ook voorweeen gehad.. Zaterdag nacht kreeg ik enorme pijn en dat waren echte weeen je weet gewoon wanneer het weeen zijn daar kan je niet omheen..Goshh..
Ik heb toen wel meteen de vk gebeld en toen bleek zelfs dat ik 2 cm ontsluiting heb!
Uit voorzorg lig ik nu in het ziekenhuis..dus ik zou als je het niet zeker weet wel gewoon je vk bellen want daar zijn ze voor..

Succes
 
Als je het niet zeker weet, kun je altijd het beste bellen, want inderdaad daar zijn ze voor. Bovendien kunnen zij ook het beste beoordelen of dit nou voorweeën zijn of dat er meer aan de hand is.
 
Ik heb het vannacht en gisteravond ook gehad en ik ben nog maar 25 weken. Echt pijn deed het niet, maar had het gevoel dat mijn onderbuik constant heel strak ging staan... voelde heel vervelend. Ik heb vanmorgen wel de vk gebeld en ik moest gelijk testen op blaasonsteking! Want een geïrriteerde blaas werkt altijd wat voorwee-achtige verschijnselen op... net als darmkrampen.. een blaasontsteking had ik niet maar kan wel moeilijk van mijn ontlasting afkomen. Vanmorgen wel 2 keer gegaan en sindsdien is mijn buik ook weer rustig!

Het kan dus best heel andere oorzaken hebben dan je denkt!
 
Terug
Bovenaan