34 weekjes zwanger en lig in ziekenhuis..

Hoi hoi

Heb nog zeer weinig gereageerd maar ik ben Lonneke Moeder van Lili (04-09-06) en Jell (18-01-08) En nu  34 weekjes zwanger van de derde...

Lig sinds zaterdag ochtend in het ziekenhuis met hevig bloedverlies en krampen..
Bij mij is het bloedverlies hartsikke gevaarlijk omdat ik de placenta voor de uitgang heb liggen en de baby kan er dus nooit zelf uit!

Door de groei van de baarmoeder is mijn placenta nu aan het bloeden. Lig dus helemaal plat en mag helemaal niks!! Rechtop zitten is nog teveel!!

Als ik blijf bloeden word de baby gehaald, anders met 36 weken...
Op zich maak ik me hier nog het minst druk om.. Mijn dochter is na 33 weekjes geboren en zei doet het zooo ontzettend goed , ze liep met 11 maanden en ze is een vlotte tant ook zelfs al zindelijk en nog geen 2/5 jaar!! (hoezo heeeel trots!!hihi..)

Maar ik mis mijn kinderen thuis zoooooo enorm, kan de hele dag alleen maar huilen , ben zoo verdrietig!!
Als ze hier zijn geweest gaan ze helemaal overstuur naar huis (vooral LIli dan) en ze   is moeilijk te kalmeren...
Ik vind het echt vreselijk..

Zo wilde het even kwijt! Iedereen veel succes met de laatste loodjes!

Liefs Lonneke Mv lili Jell en 34/2 zwanger

Lili en Jell

Jell

Lili

Wow seg, wat een prachtige kindjes heb jij.
Dat zijn duidelijk twee schatten waar je terecht fier op mag zijn!

Cho, maar ik kan me perfect voorstellen dat je je ontzettend slecht voelt nu.
Ik mag er niet aan denken dat ik moet bevallen en mijn dochtertje van 14 maanden moet achterlaten. Pfffff.... ik kan wel wenen als ik eraan denk.

Ik hoop echt dat jij snel weer naar huis mag en hopelijk kan je nog wachten tot 36 weken. Maar als ik je dan hoor vertellen van je dochtertje, een prachtig meisje en ook op 33 weken gekomen. Dus... ff doorbijten meid!!!
Heeeeeéééél veel succes !!!

Liefs,
van ons...

Hallo Lonneke,

wat rot voor je, dat stil liggen zou ook helemaal niks voor mij zijn. En dan ook nog niet altijd je kindjes bij je hebben. Gelukkig gaat het wel goed met die kleine in je buik.

Ik wens je veel sterke met de laatse weekjes, hoop dat je je kleintje  snel in je armen mag houden.

Groetjes Anne
Trotse mama van Levi en?????

Hi Lonneke,

Jeetje dat is schrikken zeg. Kan me voorstellen dat je er erg van baalt, net nu je denkt te gaan genieten van je laatste weekjes....En dan moet je ook je andere kids nog missen.. Troost je met het idee dat dit voor het kindje het beste is en dat het allemaal wel goedkomt (gezien je andere prachtige kids!) Ik wens je heel veel sterkte en een hele gezonde baby toe!

Liefs,
Marcia mv Puck en 36,5 zwanger

Hoi lieve Lonneke,

Ik heb al gereageerd op ons "eigen"   zomer  forum, maar wil je ook hier even veel succes wensen.

Kop op meid!! Nog heel even volhouden!!

en voor jou als ras-echte Limbo even een verzoekplaatje.. Luister maar goed naar de tekst!

(niet geschikt voor niet limburgers whahahaha)

http://www.youtube.com/watch?v=G-PiFclqUc4

Knuffel!!

Esmé mv Kay en ???

Lieve Lonneke

Ik had je foto al op hyves gezien en al eens gedacht wat een mooie kindjes je hebt....en wat een gave foto van hun saampjes!!!!

Tjeempie wat een verhaal zeg!
Ik heb echt heel erg met je te doen.
Kan me voorstellen, zeker met al die hormonen die wij nu in ons hebben dat je vaak verdrietig bent.

Ik heb zelf ook twee kindjes en de oudste is echt een emo kindje, die zou ook niet zonder zijn moeder kunnen en ik moet eerlijk zeggen ik ook niet zonder hem.
Zeker voor zo'n lange tijd.

Ik krijg nu een geplande keizersnede en kan hem nu op dingen voorbereiden (bijvoorbeeld de 5 dagen dat ik dan in het ziekenhuis moet blijven dat weet hij al maanden...) maar dit is zo plots...kan me voorstellen dat dat voor jullie allemaal heel moeilijk is.
En dan nog het plat blijven liggen.....ik moet er ook niet aan denken.

Je zal er vast een super mooi en vooral gezond kindje voor terug krijgen dat gun ik je van harte.

Schrijf hier maar lekker van je af!
We slepen je er doorheen!!
Heel veel liefs van Femke
mama van Julian(4) Valentijn(2) en zwanger van de een meisje....

Ook al ben je niet waar je zelf graag wil zijn, je ligt wel op de juiste plek. Ze houden je natuurlijk ontzettend goed in de gaten en kunnen direct ingrijpen als het nodig is. Maar aan de andere kant, je kindjes moeten missen, is natuurlijk verschrikkelijk. En het zijn inderdaad schatjes om te zien!

In ieder geval heel veel succes en sterkte, het einde is in zicht!

Terug
Bovenaan