34 weekjes zwanger

<p style="text-align: center;">Hey Dames!</p>
<p style="text-align: center;">Ik hoop dat jullie mij even kunnen helpen want maak mij eerlijk gezegd een beetje zorgen. Het zit zo ik had best laat een appeltje gegeten vanwege dat ik er trek in had maar eindresultaat werd ik misselijk en stond ik boven de toilet flink over te geven. Bij laatste beetje werd mijn overgeef bruinig/roodachtig en ik dacht bloed want het deed opgeven moment ook harstikke pijn om over te geven en het leek alsof ik voelde hoe mijn maagzuur mijn slokdorm beschadigde. Ik ging hierna slapen en kon eigenlijk niet eens slikken en stikte zowat. Nu ben ik weer even wakker en voelt alsof ik een brok in mijn keel heb en doet slikken nog redelijk en moet ook constant hikken of boertjes laten. Ik ben nu 34 weken zwanger en ik heb mijn baby gelukkig wel hierna gewoon flink gevoeld. Maar is het handig om de verloskundige hierover te bellen op de zondag?</p>
<p style="text-align: left;">Ik zie graag jullie reacties :)</p>
 
Bel voor de zekerheid. Het klinkt niet prettig en door die twijfels blijf je onzeker. Misschien hoeft de VK niet eens te komen, maar kan ze je wel aan de telefoon uitleggen en gerust stellen. Gaat het inmiddels al wat beter? Nog iets anders gegeten?  Even geen appels meer.
 
Terug
Bovenaan