34 weken echo

Dit is geen standaard echo blijkbaar.
Maar deze word in mijn VK praktijk wel gedaan (althans opdracht voor gegeven)

14 januari mogen wij voor de laatste keer ons kleintje op echo zien.
Ze gaan dan kijken hoe de groei is, en of er genoeg vruchtwater is enz.

14 januari is toevallig ook mijn laatste werkdag, dus voor mij meteen het begin van het verlof en dan sávonds ons kleintje zien.
Ik ben erg benieuwd.

Tijdens de 3d echo met 29 weken hebben ze de kleine ook gemeten. Toen liep ie 2 weken voor op groei. Ben benieuwd wat het dit keer is.

Zijn er meiden die m ook gehad hebben of nog krijgen?

Groetjes Elise.

Hoi Nijntje7        

14 januari is ook mijn laatste werk dag !
heb er echt zin in. ik stop 6 weken van te voren omdat ik best veel last van mijn onder rug heb. en jij?

Met 36 weken krijg ik mijn laatste echo. dat doen ze daar standaard. Ik vind het wel erg fijn dat ze dat doen. Met 31 weken heb ik ook nog een echo gehad. Bij de 2 vorige controles had ik royaal vruchtwater en bij week 31 was de hoeveelheid weer goed..
MIjn mannetje is iets kleiner dan gemiddeld. Dat is niet erg volgens de verloskundige.
Ik ben erg benieuwd naar de laatste echo!

Succes met de laatse lootjes!

Groetjes Ingrid

Hallo

IVM de grote baby in mijn eerste zwangerschap, krijg ik bij deze baby aan het eind veel echo's.
De eerste komende week. En dan iedere 2 weken... Kijk er echt weer naar uit....
Het is alweer zo lang geleden dat we mochten spieken....

Groetjes
Margo

Hoi,

Hier vertelde de verloskundige vorige week dat ze standaard aan het eind evan de zwangerschap nog een "liggingsecho"maken. Dat doet de verloskunige zelf.

Overigens heeft ze van de week ook even gespiekt om te kijken of de kleine daadwerkelijk met het hoofdje naar beneden lag!
We hebben inmiddels een stuk of 7 echo;s gehad. Dit omdat de verloskundige een paar gespiekt heeft. Twee van de drie hebben net hun echo diploma....
En een paar keer in het ziekenehuis ivm het verwijdde nierbekken. Dit blijkt overigens niets ernstigs te zijn!

hoi,omdat mijn eerste kind twee maand te vroeg was krijg ik bij elke controle een echo.dit vind ik heerlijk.heb net 1 gehad ik was toen 34 week.hij/zij lag iets voor nu 2500 gram.alles zag er goed uit.veel sucses verder.groetjes patries

Hoi Elise,
14 Jan. is ook mijn laaste werkdag, nu nog een weekje dus. Ben jij er ook aan toe?
Ik ben echt aan het aftellen, daarna gewoon lekker bezig zijn met wat komen gaat.
Van die 34 weken echo weet ik dus echt niks, moet morgen weer naar de verlos-
kundige dus zal eens vragen. Lijkt mij wel leuk. Voor de rest gaat het goed als gaat
het groeien nu als een speer, en de kleine voetbalt of ballet behoorlijk in mijn buik.
groetjes Miranda

Bij ons doen ze tegen het einde aan ook nog een echo. Dat kan gewoon in de verloskundige praktijk zelf (ze hebben een eigen echo-apparaat). Dat doen ze voornamelijk om te kijken of de kleine goed ligt. Kunnen ze ook met de hand voelen, maar dan weet je het maar zeker.

Terug
Bovenaan