34 weken en kom niet meer aan!!!

ik ben nu 34 weken zwanger en ik kom de laatste 3 weken niet meer aan. ik snap er niks van, afgelopen maandag was ik bij de verloskundige en ik was sinds die keer ervoor maar 0,4 kg aangekomen, ik ben het toen even in de gaten gaan houden en sinds maandag ben ik niks meer aangekomen, ik eet heel goed en ik sneop ook gewoon. waar zou dit nou aan liggen, ik hoor altijd dat je in de laatste weken juist het meeste ankomt! de baby beweegt goed, maar ik maak me toch een beetje zorgen.

groetjes Jolanda
 
ik ben niet 100% zeker maar volgens mij is het zo dat je baby de laatste periode het meeste aankomt en heeft dat verder weinig met je eigen gewicht te maken? maar zoals k al zei; ik ben niet 100% zeker; bij twijfel gewoon ff telefonisch spreekuur of zo van je VK bellen?
 
he meis maak je geen zorgen, ik as bij onze eerste nog geen 10 kilo tottaal aangekomen, onze dochter at veel van me, zolang je niet te veel af valt en de kleine het goed doed geen zorgen maken, ik was soms wel eens 2 kilo afgevallen en kwam daarna eer een beetje aan,

je lichaam vergt veel van je en de kleine ook, dus geen zorgen maken.

anders als je het toch niet lekker zit even de verloskundige bellen die zal je wel gerust stellen.
 
Zelf ben ik bij de jongste vanaf een week of 34 niet meer aangekomen. En in totaal maar 6 kilo.
Kindje deed het echter prima en is met bijna 8 pond groot genoeg op de wereld gekomen (al was hij wel onze kleinste hihi).

Dag na de bevalling was ik alle kilo's al kwijt, dat is dan weer een voordeel ;-)
 
ik ben 33 weken was de laatste keer bij de dokter ook niks aangekomen. En ik vond het wel raar want dacht altijd dat je de laatste weken het meeste aankomt. Toch zei de dokter er niets van dus ik dacht dan zal het wel goed zijn toch. De kleine schopt genoeg. Mocht ik nu volgende week nog niks zijn aangekomen dan ga ik wel even vragen of dat normaal is of vaker voorkomt en waar dat aan ligt enzo.

Sucses met verdikken (lol)

Greets
 
als de verloskundige zich geen zorgen maakt, zou ik dat ook niet doen. ik ben nu 35 weken zwanger en ben tussen de 30 en 34e week ook niets aangekomen, zelfs een kilo afgevallen. Bij de laatste controle woog ik dus weer net zo veel als in de 30 week. Maar de verloskundige zei dat het niet erg was omdat de kleine verder goed groeit.
 
hey!

ik ben deze en de vorige zwangerschap alleen maar afgevallen! de kleine neemt wel wat ie nodig heeft, en zelf neem je ook wel wat je wil.. dus zou me dr nie druk over maken.. zolang je de kleine goed voelt enz, geen zorgen maken!

liefs
 
Terug
Bovenaan