Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik ben bijna 34 weken zwanger en heb sinds een paar dagen echt krampen in me buik en steken bij me schaamstreek. Ook gaat dit gepaard met misselijkheid.</p><p>Wie herkend dit?? </p>
Zouden inderdaad goed het indalen van het kindje en verweken van je bekken kunnen zijn, maar ik denk dat je verloskundige het ook niet erg vindt als je belt om het even voor te leggen
Bedankt voor jullie reactie, Ik moet woensdag weer naar de gyn toe dus ik ga het dan voor leggen bij der. Hoe het zit met de pijn.Maar ik denk zelf ook dat het met het indalen te maken heeft.
Heel herkenbaar! Ik ben momenteel 32 weken en roep ook al 'n paar dagen tegen m'n man dat ik zo kotsmisselijk ben met vlagen. En van die vreemde steken rond m'n vagina. Geen idee ook wat het is ik lees mee!
Hoi,Zou het indalen kunnen zijn idd! Had ik zelf ook last van, ook precies hoe je het omschrijft. Misselijkheid is ook herkenbaar, maar dat heb ik ook altijd gehad als ik mijn menstruatiekrampen had. Dus misschien is krampen/steken en missellijkheid een combi?
De steken en de misselijkheid gaat bij mij inderdaad samen op.Ik zal jullie morgen avond op de hoogte stellen als ik weer thuis ben van de gynaecoloog. Ik ben benieuwd wat die er van zegt namelijk. Ik heb morgen ook een echo dus dan kan ik meteen zien als hij inderdaad aan het indalen is of dat het toch iets anders is.