34 weken soms veel beweging soms amper

<p><span style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">Lieve allemaal ,</span><br style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;" /><span style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">Ik ben momenteel 34 weken zwanger de ene dag is de baby super actief maar de andere dag is ze heel rustig is dit normaal ? Ben er al een paar keer extra voor op controle geweest als ik ze minder voelde en dat was altijd goed .... voorbeeld gisteren bijna geen beweging enkel door stimulatie van lichtjes duwen en vandaag gaat mijn hele buik heen en weer gedurende de hele dag .</span><br style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;" /><span style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">Veel liefs </span><br style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;" /><span style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">Een overbezorgde mama </span></p>

Tis toch normaal dat ze laatste paar weken dan mjnder gaan bewegen omdat ze veel minder ruimte hebben? Tenminste dat is wat ik weet maar ik ben pas 23 weken

Mijn dochter is met ruim 37 weken uit haar eigen geboren en voelde haar de laatste weken ook heel weinig. Ze was voor haar termijn al flink en had gewoon geen ruimte meer dus dat kan! Ze is hartstikke gezond

Ik ben bijna 40 weken en mijn kind is super druk???, send helpp!

Maar het is normaal. Soms hebben ze dagen dat ze meer slapen, soms heb je dagen dat jij actiever bent waardoor zij meerdere keren in slaap gewiegd worden. Soms zijn ze druk. Its really normal ?

Als ze dan heel de tijd minder beweegt zou ik zeggen ja maar omdat ze de ene dag wel heel veel beweegt en de andere niet ligt dit niet aan ruimtegebrek denk ik .... 
Vee liefs 

Maar als je een aantal keren bent geweest, en niets was aan de hand.. en je zegt zelf het verschilt per dag? Wellicht is je kind soms druk en soms niet?
Wat we al zeiden, het kan aan zoveel dingen liggen. Jij die soms actiever bent waardoor ze meer in slaap gewiegd wordt, de baby’s mood, ruimtegebrek.
Waarom maak je je dan alsnog gek? Zou geen dingen op je afroepen.
Je kind is hartstikke gezond, je controles bevestigen dat.

En als je toch twijfelt, ga weer voor een extra controle maar als het hetzelfde is.. let it go en geniet gewoon van het feit dat ze de ene dag actief is en de ander dag een luilak.

Na 28 weken moet je de baby elke dag voelen, ze zullen steeds minder ruimte krijgen dus als je de baby minder voelt is niet erg. Zolang je maar elke dag contact hebt. Bij twijfel altijd langsgaan, verloskundigen zijn blij met je als je ‘te vaak’ langskomt maar zodra je niet langskomt bij twijfel wordt het lastiger

Heel herkenbaar zowel in deze zwangerschap (34 weken) als bij mijn vorige zwangerschap. Eigenlijk de hele zwangerschap door de ene dag heel actief met beurse plekken tot gevolg en de volgende dag weer een heel stuk rustiger. Ik geniet er dan even van en kan dan ook echt even bijkomen. Zolang je je kindje iedere dag voelt en het niet ineens heel anders is dan je gewend bent is het goed, maar volg vooral je gevoel hierin.

Terug
Bovenaan