34 weken zwanger en concert bezoeken

<p>Hallo allemaal,</p><p>ik heb even een vraagje.</p><p>Wij hebben kaarten voor het concert van snollebollekes in het GelreDome op 28 maart. Ik ben op dat moment dan 34 weken zwanger en twijfel heel erg of het verstandig is om te gaan. Heb al wel veel last van harde buiken en rugklachten. En het is natuurlijk ook niet bepaald rustige muziek.</p><p>Wat zouden jullie doen? Gewoon gaan of toch de kaarten verkopen?</p>

Hoi!
persoonlijk zou ik het niet doen. Zeker omdat je al geregeld harde buiken hebt en last van je rug. Maar misschien als je zitplekken hebt dat je af en toe kunt zitten en staan dat het wel zou kunnen. 
De muziek is wel erg hard en weet niet of de kleine in je buik dit leuk vind.
misschien even bespreken met je vk??

Adviezen mbt concerten zijn dat je vanaf 18 weken geen concerten meer moet bezoeken ivm gehoorbeschadigingen bij de baby. Tuurlijk is het je eigen beslissing en is het maar een advies, maar toch...

Ik zou het ook niet doen. Ben zelf op een bruiloft geweest met erg harde muziek toen ik 32 weken zwanger was, ik kreeg er meer harde buiken van en voelde me erg ongemakkelijk. 
Ook de grote mensenmassa die mogelijk tegen je buik botsen, en het gedoe om je daardoorheen een weg naar een wc te banen: verschrikkelijk...

Ik had kaartjes voor het jubileumconcert van placebo toen ik 34 wkn was. Verloskundige raadde me aan niet te gaan. Heb ik dus ook, hoe moeilijk ook, niet gedaan. Ook omdat de oren al gewoon ontwikkeld zijn. Verder zei de vk dat met de bas, de trillingen, het harde geluid: je baby weet niet wat er aan de hand is en kan er gestrest van raken. In combinatie met jouw harde buiken en rugklachten lijken me dat genoeg redenen om een keertje over te slaan. Blijft jouw keuze uiteraard !

Ik heb binnenkort ook een concert. Het is in het theater en zijn zitplaatsen (anders was ik sowieso niet gegaan), maar vind het wel spannend. Ik ben dan 27,5 week zwanger.
Ik heb donderdag weer een check bij de VK. Vraag het haar dan even. Als ze het afraadt ga ik niet, als ze zegt dat het geen kwaad kan ga ik wel. Dus misschien kun jij het voor je eigen check ook even vragen.

Hoi, ik ben met  32 weken naar de André Kuipers show geweest en dacht "geen probleem". Voelde me fit en goed. We hadden zitplaatsen en verwachtte dat het niet zo luid zou zijn. Dat viel ook wel mee, maar toen het even wel wat luider werd ging de baby gelijk tekeer in m'n buik. Verder werk ik halverwege broerd door de drukte, warmte en herrie. Toen ben ik de zaal uiteindelijk uit gegaan. Viel dus toch even tegen zo'n showtje in de Ziggo Dome. Ik zou er daarom volgende keer voor kiezen om niet te gaan. 

Terug
Bovenaan