34 weken zwanger vandaag naar de verloskundige geweest

Hey Meiden,

Ben vanmorgen weer naar de verloskundige geweest.
De baby is al helemaal ingedaald.
Ik moest vorige week weer bloed prikken omdat ik bloedarmoede heb wilde ze ook mijn vitamine b12 testen.
Daar was nu de uitslag van binnen en die was veelste laag 114 terwijl het 160 moet zijn, dus nu moet ik 2x per week een injectie.....
Zit dus nog niet echt mee....
Mijn ijzer was iets gestegen 6,2 nog wel laag.

Vanmorgeb moest ik ook naar de bedrijfsarts dit was de 1e keer beetje vreemd want mijn verlof gaat per vandaag in maar goed.
Die mevrouw vond het helemaal terecht dat ik al een tijdje thuis ben ivm die bekkenklachten ook dus het gesprek verliep heel soepel.

Nou heb vanacht wel een rotnacht gehad want mijn vingers doen heel zeer door vocht dit had ik bij Nynke niet..
Maar voor de rest voel ik me wel oke veel beter dan vorige week.

Nog even de laatste loodjes door.

Liefs Stefanie

Jeetje meid, het zit jou ook allemaal niet echt mee.
Ik hoop voor je dat je ondanks alles toch wel geniet van de zwangerschap.
Heel veel succes die laatste weekjes...... het echte aftellen kan beginnen!!

Liefs Trudi

Het zit niet mee... gelukkig is het met babytje helemaal goed en kan je ook weer opknappen van die injecties... Ben je bang voor prikken?
Fijn dat het gesprek zo lekker liep, dat is toch weer positief.

Succes met de laatste loodjes, Liefs Marina

t zit jou ook allemaal wel lekker mee zeg. (not)
misschien een geruststelling, maar weet je dat als heel nederland zich zel laten testen op b12 tekort, zeker wel 70% dan positief test!
als je klaar bent met die injecties, zou ik vitamine pillen halen (als je nog zwanger bent, speciaal voor zwangere, en anders normale zoals van a tot zink reclame)
zodat je zeker weet dat dit niet nog een keer voorkomt. zowel je ijzer als de b12.

raar idd dat je naar die bedrijfarts moest.
maar wat fijn dat ze het zo goed snapte en dat je goed heb kunnen praten met haar.

is er niks voor je handen? geen huismiddeltje ofzo?
k weet t niet, ben er niet mee bekend, maar anders ff googlen ofzo. kijken of der iets voor bestaat, zodat je minder pijn hebt.

heel veel succes met de laatste loodjes.
voor je het weet mag je je kleintje in je armen vast houden, en was dit alles t allemaal waard.

liefs, do

Hey meid,
Fijn dat alles goed was met de kleine, al kost het je dit keer wel wat he!! Pfff wat een vrouw soms moet verdragen,,haha
Nou probeer toch maar zoveel mogelijk te genieten van de laatste weekjes en als dat echt niet lukt....het einde is in zicht!

Liefs MJ

Hoi Stefanie,

Wat fijn dat de bedrijfsarts je gelijk geeft.
Wel balen dat je nu die injecties moet, is de huisarts een beetje binnen een afstand dat je redt met Nynke en je dikke buik?

Lekker doorgaan met je ijzerpillen, roosvicee ferro (evt. met sinaasappelsap) en alle andere dingen die je doet en inderdaad, zoals Do zegt: slik multivitamines voor zwangeren.

Nog even volhouden en dan kunnen jullie je kleine in jullie armen sluiten.

Liefs Monica.

Ik had dat ook, pijnlijke vingers tijdens de zwangerschap. Eigenlijk meer slapende vingers... Jij ook?
Veel sterkte meid met de laatste loodjes!! Gelukkig weten we allemaal dat t de moeite waard is he?? ;-)

Terug
Bovenaan