34 weken zwanger

Inmiddels al wat verder (39 weken) maar rond die periode ook veel krampen, zijn waarschijnlijk de eerste indalingsweeën. Ik had ze vooral eind van de dag/‘s avonds. Warm kruikje op m’n buik hielp wat en verder was het gewoon vervelend, maar overdag had ik er niet zoveel last van.

Hey, ja dat herken ik wel. Ik lig nu weer in bed met een kruik. Ben vandaag 35+1, en heb dit ongeveer 3 dagen nu. Niet continu maar wel vaak. Baby is wel al ingedaald en denk zelf dat ze steeds dieper gaat liggen omdat ik de druk zo voel beneden. Soms denk ik "zijn dit voorweeën"?
Dit is ons 3e kindje. Kan het van die andere 2 niet meer herrinneren...

Ja zelf had ik dat idee ook wel, dat het indalingsweeen zijn. Wel fijn om even jullie ervaring te horen.
Mijn kindje is ook ingedaald. Kan het mij zelf ook niet zo herinneren van mijn eerste zwangerschap.

Heyhey, ja ik ben nu 35+2 en heb ook veel last van menstruatie pijn soms ook echt een wee, doet dan echt pijn maar het zet niet door. Nu ben ik al 2 keer opgenomen geweest op het ziekenhuis ivm dreigende vroeggeboorte (ontsluiting en verweekte baarmoederhals met 33+2) en afgelopen week omdat ik een scheurtje in mijn vliezen heb. Ik wordt zoiezo bij 37 weken ingeleid.. maar ben benieuwd of het eerder doorzet.. wordt toch steeds met de dag wat erger, nog iemand ervaring hiermee?

ik had toendertijd ook indalingsweeen, voelde ook even kort zo dat ik dacht ik duw iets naar beneden haha...  maar dit duurde niet heel lang.. je kunt natuurlijk altijd even bellen met je VK

Terug
Bovenaan