34 weken

Het komt nu allemaal zo dicht bij vandaag al 34 weken nog 2 weken werken en dan verlof.

Alleen de kleine ligt in de stuit en over 2 weken gaan ze kijken of ze gaan draaien en misschien is ze Al gedraaid
Maar als ze niet gedraaid is en het lukt niet met draaien wat ga we dan doen een stuitbevalling of keizersnee welke van 2 zouden
Jullie mij aanraden wat zijn jullie ervaring

Dit is onze eerste kleine
 
Hoi,
Ik heb hetzelfde meegemaakt bij de eerste.
Dit is echt een hele persoonlijke keuze.
Ik heb uiteindelijk gekozen voor een keizersnede omdat dat bij mij veiliger was voor het kindje. Nooit spijt van gehad!
Succes met je keuze en bevalling.
 
Precies hetzelfde gehad afgelopen jaar. Ik heb gekozen voor een versie, zonder weeremmers (die krijg je om de baarmoeder te laten te ontspannen). Deze is geslaagd en uiteindelijk natuurlijk bevallen.
Ik heb wel heel erg getwijfeld over de versie, maar het viel me mee. Helaas is de bevalling niet meegevallen. Maar toen ik hoorde dat ze in stuit lag, wist ik al wel zeker dat ik geen stuitbevalling wilde doen.
 
Ik heb een versie gehad en die was zonder weeën remmers. Ik vond het niet pijnlijk, ging heel snel. In twee minuten was ze gedraaid. Eitje, dus zou het gewoon proberen! Verder is de keuze erg persoonlijk maar ik had voor mezelf gekozen om geen stuit bevalling te doen. Dus als de versie niet was gelukt, was het een keizersnede geworden. Gelukkig niet nodig geweest en verder een soepele en snelle bevalling gehad :) succes met de laatste loodjes!!
 
Ik heb dit vorig jaar ook gehad. Wel gekozen voor een versie. Ik kreeg wel weeënremmers, omdat ik vanaf 24 weken al veel last had van harde buiken. Mijn dochtertje lag heel vast en kregen ze niet omgedraaid. Het duurde niet lang, maar bij mij was het wel erg pijnlijk. Ik vond het best heftig. Maar kon wel stoppen als ik wilde en het duurt niet lang.

Ik heb daarna voor een keizersnede gekozen. Lamg over nagedacht. Uiteindelijk durfde ik een stuitbevalling niet aan. Bang dat er iets misgaat met het kindje en dat het dan alsnog in een keizersnede eindigt. Bij mij begon de bevalling spontaan (een week voor de geplande keizersnede) en werd dus toch een soort spoedkeizersnede. Ik heb gezien hoe ze haar uit mijn buik haalde en dat was heel bijzonder. Het herstel kan pittig zijn, maar heb geen seconde spijt van die beslissing! Succes met de keuze, het is echt voor iedereen anders.
 
Bij mij was de versie helaas ook geen pretje. Erg pijnlijk en dus ook niet gelukt. Ik twijfelde ook heel erg aan hoe te bevallen. Uiteindelijk gekozen voor een deadline. Als ze eruit wou voor de keizersnede datum van 40+2 wou ik het eerst natuurlijk proberen. Uiteindelijk zat ze lekker en werd het dus inderdaad een keizersnede.
 
Hoi, ik zit in dezelfde situatie. Vandaag 35 weken en morgen een versie. Vind het best spannend. Hij gaat van dwars naar stuit van dwars naar stuit dus heb het idee dat hij niet verder komt. Dus misschien met een beetje hulp wel.
Stuitbevalling is voor mij echt een no go. Ik lees teveel over risicos bij de kleine. Dan ik maar meer pijn en herstel en een keizersnede. Ben benieuwd hoe het bij je gaat:)
 
Terug
Bovenaan