34 weken

Hoi,
Ik ben vandaag 34weken en dit is mijn eerste dag verlof, heerlijk!!!
Ik was er wel een beetje aan toe..

Vandaag ook op controle geweest bij de vk.
Bloeddruk en hartje zijn goed. Ik ben dit keer niets aangekomen, eindelijk! Er zitten namelijk al genoeg kilo's aan (17kg)
Ook heeft ze een groei en liggingsecho gemaakt.
Ze ligt goed en ze is ook al aan het indalen. Haar hoofdje heeft ze niet kunnen meten. Haar maagje is goed gevuld, iets te (25mrt) haar bovenbeentje is netjes (13apr). Het is nu wel balen dat ze haar hoofdje niet konden meten, omdat we nu niet weten of ze net lekker heeft gegeten of dat we een zwaar kindje krijgen.
Voor de zekerheid moet ik morgen bloed laten prikken voor glucose en volgende week krijgen we opnieuw een echo.

Ik vind het eigenlijk nu wel een beetje spannend worden. Ik maak me geen zorgen, maar ik ben ook niet echt gerust gesteld.

Hopen dat ze volgende week wel alles kan meten en dat de suikertest goed is...

Gr Ilse

Nou heerlijk zeg, verlof! eindelijk of niet...?! Fijn dat t goed was maar idd balen dat ze het hoofdje niet konden meten... dat moet er ten slotte als eerst uit. En het verschilt nu heel erg per week, omdat het kindje nu heel hard groeit qua gewicht, de ene week kan dat meer bij het buikje zijn de andere keer meer verdeeld over t hele lichaampje.

Hopelijk is je suiker goed morgen en hoef je niet, net als ik nu elke keer te prikken (bij mij onnodig, het is telkens goed)

Nou stiekem is het aftellen dan wel begonnen he! Succes en GENIET!!!

x kim

Hey,

Bij mij begint mijn verlof morgen. Genieten! Heb er echt zin in :)
Vrijdag weer naar de vk voor groeiecho en kijken of het gedraaid gaat worden. Al met al toch best nog spannend. Zoals het vorige week leek was beeb behoorlijk aan de maat. Hoop voor jou dat het bij jullie 'gewoon' ff vol buikje was zodat je je geen zorgen hoeft te maken over de bevalling.

Liefs

Terug
Bovenaan