34 wk zwanger en heel weinig plassen

hallo,

ik had even een vraagje, ik zat me net te bedenken dat ik na vanmorgen half elf helemaal niet  meer  geplast heb! terwijl ik na half elf nog twee koppen thee heb gehad, drie glazen water,uitgeperste jus, glas optimel... maar dus nog helemaal niks geplast heb..heb het net maar gewoon geprobeerd maar buiten een paar drupjes heel donker  kwam er helemaal niks..terwijl ik normaal alleeen maar plas en ook heel veel!
ben wel ziek geweest deze week..verkouden,hoesten,koorts...goed de griep dus!toen is het me niet echt opgevallen al sliep ik ook wel veel toen!
als ik op google zoek dan kom ik op sites over zwangerschapsvergiftiging, maar dan heb je toch meerder klachten??en begint dat niet met hoofdpijn?!
vraag me wel af wat ik moet doen, is dit iets om te bellen naar zkh?(sta onder behandeling van gyn.) wil niet gelijk zo zeurderig over komen..afgelopen zondag nog in zkh geweest ik had gebeld of ik iets tegen de griep mocht nemen en of koorts kwaad kon, moest gelijk ff komen..aan ctg geweets enz.. alles was wel goed. maar weet dus nu niet zo goed wat ik moet doen,afwachten?bellen?
hopelijk hebben jullie advies!

groetjes

Hoi,

Ik ben 30 weken zwanger, en ik plas dus ook heel erg weinig.
Ik ben de hele dag nog maar 2 x geweest.
En s'nachts hoef ik er ook nooit uit.
Ik weet wel dat -als je zwanger bent- heel veel vocht onttrokken wordt, oa. door je darmen (heb dus ook obstipatie)
Misschien drink ik te weinig, ik probeer er wel op te letten, maar krijg van vele dingen dus gigantische maagzuur, en dan blijft er zo weinig over.
Ik kom nu ongeveer aan 1500 cc maar misschien moeten zwangeren wel minimaal 2 liter per dag. Aan de reactie van mijn lichaam te zien wel.
Dus ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken.

Ha meid,

Herkenbaar... als je ziek bent of bent geweest moet je dubbelzoveel drinken hoor. Je lichaam droogt snel uit als het iets mankeert, je kindje blijft namelijk wel 100% nemen. Daar hoef je je dus geen zorgen over te maken..... veel heel veel drinken dus... dan zul je zien dat je vanzelf weer heel nodig moet.

hoi hoi,

Ik heb 2   weken geleden ook een week op bed gelegen met griep en kon bijna niet meer plassen en als ik dan een klein beetje kon was het heel donker oranje.Ik ben wel even met mijn urine naar de dokter geweest en toen bleek dat ik een blaasonsteking had waarvoor ik aan de medicijnen moest.misschien is het wel verstandig om dat ook even te doen!

groetjes miranda

Nou ik heb dus precies hetzelfde!
Drink naar mijn idee voldoende,en als ik zie wat ik daarvan uitplas is dat gewoon bijna niks..
Als ik plas is het ook idd maar heel weing.

Zo zei vroeg laatst een vriendin of ik vocht vast hield,maar dat is niet zo.
Ben ook niet ziek geweest...

Waar blijft al dat vocht dan??

Liefs,
Alin, 29 wkn zwanger

Hoi Jurah; was even benieuwd of je er al uit bent wat betreft de tweede
naam voor je kindje..... Heb voor ons zelf ook een erg leuke naam opgedaan uit je
topic; vernoemen..

Groeten

Terug
Bovenaan