34wk 4 dgn en regelmatig sterretjes zien

hallo allemaal.. ik heb een vraagje aan jullie wat jullie hiervan vinden..

ik heb regelmatig last van sterretjes zien... beter uit te leggen als kleine wormpjes die licht geven door mijn zicht gaan... hoofdpijn heb ik af en toe maar niet dat ik zeg van oohh zo vaak.. af en toe tintelingen in mijn vinger.. (met name mijn pinken en ringvingers) en als ik ook maar 1 seconde te lang op de wc zit ook in mijn gehele voeten en onderbenen..
ik vergeet te veel dingen om te doen... zoals afspraken maken voor de 36 weken echo.. ook heb ik last van vocht in mijn enkels en polsen zo erg in mijn enkels dat ik mijn sokken niet meer aan kan..

ik heb al rond gezocht op internet wat dit een beetje in houd.. en het internet zeg zwangerschapsvergifteging.. ik heb ook al tegen mijn vriend gezegt dat als ik vandaag of morgen nog een keertje sterretjes zie dat ik dan echt aan de bel ga trekken..

wat vinden jullie hiervan.. ik heb trouwens geen last van hoge bloeddruk(die is heel erg netjes 131/80)...

groetjes chabas
 
Hoi Chabas ,


dit lijkt te klinken op een laag hb ?
Heb je dat al gecheckt ?
Vocht in enkels is bekend probeer als je zit voeten omhoog te doen op stoel of zo en veel te drinken .

beterschap ..
 
nou effe update... alles is goed.. ze dachten wel aan een zwangerschaps vergifeting.. maar ik heb alleen de lichamelijke klachten.. ze kunnen het niet zien in mijn bloeddruk en urine is schoon.. ook het harfilmpje is verder in orde.. maaarrrr mochten de klachten weer terug komen.. moet ik direct aan de bel trekken... en heb heel vreemd ook geen sterretjes meer gezien sinds zaterdag.. dus.. we wachten het gewoon rustig af...
 
Terug
Bovenaan