34wk 4dgn en sterretjes zien

hallo allemaal.. ik heb een vraagje aan jullie wat jullie hiervan vinden..

ik heb regelmatig last van sterretjes zien... beter uit te leggen als kleine wormpjes die licht geven door mijn zicht gaan... hoofdpijn heb ik af en toe maar niet dat ik zeg van oohh zo vaak.. af en toe tintelingen in mijn vinger.. (met name mijn pinken en ringvingers) en als ik ook maar 1 seconde te lang op de wc zit ook in mijn gehele voeten en onderbenen..
ik vergeet te veel dingen om te doen... zoals afspraken maken voor de 36 weken echo.. ook heb ik last van vocht in mijn enkels en polsen zo erg in mijn enkels dat ik mijn sokken niet meer aan kan..

ik heb al rond gezocht op internet wat dit een beetje in houd.. en het internet zeg zwangerschapsvergifteging.. ik heb ook al tegen mijn vriend gezegt dat als ik vandaag of morgen nog een keertje sterretjes zie dat ik dan echt aan de bel ga trekken..

wat vinden jullie hiervan.. ik heb trouwens geen last van hoge bloeddruk(die is heel erg netjes 131/80)...

groetjes chabas

ik heb dat ook weleens, dat sterretjes zien of die wormpjes waar je het over hebt! ik ben nu 35+3, ik dacht dat het te maken had met als ik te snel opsta ofzo.

als je het niet vertrouwd moet je idd gewoon even de vk bellen, daar is ze voor!

Ik heb het ook wel, hoeft echt geen zw.vergiftiging zijn hoor! Ik heb het bij alle 4 gehad.. Mijn benen ook en dat komt door afgeknelde zenuwen volgens vk. Sterretjes hier ook veel, en tintelingen in vingers komt veelal door carpale tunnelsyndroom zei vk omdat er meer bloed doorheenkomt ofzo?? Maar jij zal voelen of het toch meer is dan dat! Als je het niet vertrouwd altijd extra checken hoor!!
Ik had bij de eerste beginnende zw.schapsvergiftiging en ik merkte dr niks van.. Haha
Succes!!

Liefs

okee maja dank je wel voor je reactie.. ik was er een klein beetje bang voor.. en vandaag weer de mooie sterretjes gezien... dus.. maar als ik er dit weekend er nog vaker last van heb zal ik wel mijn vk effies bellen... dank je wel....

Ik heb van mijn verloskundige een briefje gehad met daarop de onderstaande symptomen: hoofdpijn, sterretjes zien, braken, gevoel van strakke band om hoofd of boven buik, pijn in bovenbuik of schouderbladen, plotseling vocht vasthouden. Ze geven aan als je 1 of meerdere van die symptomen hebt contact op moet nemen ivm mogelijk helpp syndroom of pre-eclampsie. Kortom in jouw geval: bij enige twijfel gewoon bellen want stel dat t wel mis is Dan Ben je blij dat je er op tijd bij bent!

Terug
Bovenaan