34wk buikpijn/kramp/diarree/snachts?

hoi dames

misschien dat hier meer mensen last van hebben,
maar zin 2wk is het toch wel 2x raak geweest, s nachts zwetend wakker worden, buikpijn/kramp/weeenachtig, dan gauw na de wc ppfff
sochtends is dat dan ook nog zo en daarna trekt het rustig weg.

herkent iemand dit?
vannacht had ik het namelijk weer :S en van mijn eerste ken ik dit helemaal niet.
dinsdag moet ik weer na de vk. (als het niet eerder nodig is)

ik hoor het wel.

groetjes Simone

mv Mart en 34wk zw

Hoi Simone,

Kinkt heel erg als indalingsweeen. Het feit dat je dan naar de wc moet is omdat de baby alles naar beneden drukt. Oefenweeen en indalingsweeen komen het meest 's nachts voor. Omdat je lichaam dan het meest ontspannen is, daarom beginnen de meeste bevallingen ook 's nachts of 's morgens vroeg.

Maar als je echt zekerheid wil kun jje altijd even de verloskundige bellen!

Nog even volhouden, groetjes Marjanne

hoi marjanne,

bedankt voor je reactie,

ik denk nu ook hetzelfde.. vanmorgen namelijk mijn kleine man na het kdv gebracht op de fiets, en het fietsen ging niet meer zo fijn en het lopen is ook iets wat anders.

heb nog wel zeurend gevoel in mijn rug, maar het gaat teminsten beter als vannacht.

groetjes Simone

ik wordt smorgens wakker met een gevoel dat ik naar de wc moet maar meestal is het dan alleen wat gas of het zakt weg.
De kleine van mij was nog niet ingedaald vorige week.
Het kan dus best het begin van de indaling zijn.

Wel spannend hoor Simone, ik kan het met niets vergelijken omdat dit voor mij de eerste is.

Hoi Sisi,
Ik wil je niet ongerust maken, maar zou als ik jou was toch even met de VK overleggen.
Ik heb zelf ook last gehad van diaree 's nachts en krampen in mijn rug, dit was ook met 33.4, uiteindelijk ben ik een dag later bevallen.
waarschijnlijk is het niets, en hoort het gewoon bij jouw zwangerschap, maar ik heb geleerd niet nog een x zo'n risico te nemen!

Groetjes Sandra

hoi,

nou gelukkig is het savonds allemaal wat af gezakt.
en moet zeggen dat het nu wel wat beter gaat allemaal.

dinsdag naar de vk en zal het daar ok even voorleggen enz.

groetjes Simone

mv Mart en 34 wk zw

hoi,

nou ben weer bij de huisarts en vk geweest.. heb nog steeds een blaasontsteking.

krijg einde van de week urine uitslag en waarschijnlijk weer een kuur, pppffff
als die harde buiken en buikpijn nu maar eens over gaan.. word er niet goed van, het word nu echt vervelend.. en dan heb ik er ook nog een kleine man lopen.
owja en de vk adviseert elke keer.. lekker warm houden meid.. jeetje net alsof ik dat al niet deed :S

groetjes Simone

mv Mart en 34wk zw

Terug
Bovenaan