35.5 week en groot feest schoonouders

<p>Ik ben 35.5 weken zwanger. Morgen hebben wij  zoveel jarige bruiloft van mijn schoonouders. Ik zie hier erg tegen op. Wij worden om 11 uur verwacht om fotos te maken etc etc. Om half 3 gaan we feesten en dat duurt tot 20 21.00 uur. Lange dag. Ik slaap elke  middag en heb dat nodig. Maar dit gaat morgen niet lukken. Het is te ver om even op en neer te rijden. Pfff hoe ga ik dat volhouden. Als ik moe ben dan kan ik ook niks hebben en ben ik chagie. Dit is niet alleen rot voor mij maar ook voor alle andere.  Oo en dan heb  ik nog niet eens over de herrie gehad. Daar kan ik ook minder goed tegen.  Iemand tips..? </p>

Ik zou gewoon zeggen dat jullie niet tot zo laat blijven. Ik vind ook niet dat ze dat kunnen verwachten van een zwangere in het laatste trimester. Ik heb altijd duidelijk gezegd vanaf 36 weken ga ik niet ver weg meer. Je hebt niks voor niks dan al verlof.

Lekker jezelf blijven en rustig aan doen. Zoek waar het kan een stoel en misschien kun je er even tussenuit voor een tukkie in de auto of een stukje rijden? Dan krijg je toch wat rust. Verder niet al te veel over in zitten/over opwinden, gewoon wat laten gebeuren. En als je geen zin meer hebt, ga dan gewoon naar huis. Niemand zal je dwingen om te blijven neem ik aan ;)

Kun je niet kijken of er bij de accommodatie iets mogelijk is? Of er vlakbij? Dan kun je je tussendoor even een paar keer terug trekken om uit te rusten.

Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Er wordt wel vanuit gegaan dat je er hele dag bij bent.. Zo vervelend. In de auto slapen zie ik niet zitten. En waar t feest is verder geen gelegenheid om ergens te slapen. 
T beste is inderdaad over me heen laten komen. Ik durf t alleen ook niet zo goed tegen me vriend te zeggen die is t 'geklaag' zat. Hier wil ik verder niet op in gaan.  Bedankt! 

Gewoon van je afbijten en zelf ook wat te zeggen hebben. Hun zijn toch niet jouw baas? Dat ben je nog altijd zelf. Daarbij ben JIJ nu de enige die nu al voor je baby kan zorgen. Als jij straks na dat feest n week met harde buiken op de bank en plat moet liggen omdat je rustig aan moet doen dan denken zij ook niet aan jou;) "er wordt verwacht dat je daar de hele dag bij bent".... ik mag hopen dat dat niet voor jou geldt. Dan zou ik ze nogal egoïstisch vinden. Zowieso iets raars om van je gasten te verwachten......

Terug
Bovenaan