35 dagen

Nog maar 35 dagen tot de uitgerekende datum....
Het komt steeds dichterbij...
Begin het nu allemaal spannend te vinden... en ben zo benieuwd naar ons kleine wondertje....
Dat is hij.... een wondertje.... door de anticonceptie gebroken en in mijn buik gaan groeien....
Nu ligt de kleine man startklaar..... volledig ingedaald en vast... over 2 weken mag ik thuis gaan bevallen...........
Het bed staat..... kan er heerlijk op slapen...
Kan eigenlijk niet meer wachten... maar moet nog even geduld hebben............

Ziekenhuistas staat klaar.... al een week. dit vanwege premature weeën die ik heb gehad en de vele voorweeën en harde buiken.... Mijn vk en ik gaan voor een thuisbevalling.... dat duurd nogal 2 hele weken voor dat mag.... Tuurlijk moet mijn kleintje echt nog wel even zolang blijven zitten... anders is ie wel heel vroeg...........

Verder gaat het hier prima... ik waggel als een eendje... enorm last van onderen maar dat hoort erbij.... de bewegingen veranderen... hij word wat rustiger... ik wijd dat aan het feit dat ie gewoon geen ruimte meer heeft...

Ik heb er zin in!!!!!

Voor anderen hier is de datum nog dichterbij! hoop dat alles goed is met jullie....

Liefs Anneke

p.s wou dit gewoon ff delen en opschrijven

spannend of niet.. vandaag is het voor mij nog maar 31 daagjes.. en ow wat ben ik onrustig de nesteldrang is niet te houden..
het is echt een drama gisteren kon ik wel janken ik mag niets doen maar me lichaam snakt zo enorm naar poetsen, meubels verschuiven enz.

en dan belde me schoonouders ook nog dat ze pas het eerste weekend van maart de wieg kunnen brengen.. nou je raad het al dat werd janken..

maar ik ben er wel aan toe hoor dat dat kleine mannetje komt.. maar vind het ook wel een beetje eng..

liefs

Dat heb ik dus ook.... aan huis gekluisterd .... mag de wasmand niet eens meer naar boven tillen... maar goed....
Huil om van alles.. en wil zoveel hier nog... heb ik gelukkig een schoonmaakster momenteel die wel heel goed kan poetsen... dus zelf ff te tafel opruimen lukt me nog wel... :D

Ben ook wel toe aan mijn kleine man.... maar vind het ook wel een beetje eng...
de twijfel slaat soms heel erg toe... kan ik dit wel.... ?????

maar zolang je je best doet doe je het wel goed...

niet te veel aan denken meiden, het is het onbekende waar je de angst voor voelt, maar je kunt het echt niet inschatten, jullie kunnen het echt hoor!!

Wel erg vervelend dat jullie niet meer de dingen kunnen doen die je graag wil, maar het is voor een goed doel moet je maar denken!!
Liefs

idd mj... het is voor het goede doel....

in mijn geval om ontsluiting te voorkomen nu....

hihi raar idee....

als ik er straks genoeg van heb.. misschien ff op en neer springen.. komt et vanzelf op gang haha.....

neh... kleine man moet nog ff wachten voor die op de wereld mag verschijnen... ondanks dat ik zo nieuwschierig ben.........

en over hoe het straks zal gaan........ dat merken we pas als we bevallen zijn... WE KUNNEN HET!

komt idd erg dichtbij, bed moet vandaag op klossen, raar idee dat elke dag de dag kan zijn. heel dubbel gevoel aan de ene kant wil ik de kleine zien maar aan de andere kant weet ik dat dit mijn laaste is dus dat ik nooit meer getrappel zal voelen in mijn buik en dat vind ik ook erg jammer. probeer dus van elke dag te genieten. blij om te lezen anna dat je de kleine minder voelt heb dat hier namelijk ook en maakte me al zorgen maar zal er wel bij horen. als het zich laat voelen voel ik het ook pijnlijk hoor dus zit wel goed , toch?

De tijd vliegt!! Moet zelf nog 23 dagen! Maar ja dat kan ook 37 dagen worden (moet er even niet aan denken,hahahahaha)
Je neemt alle ongemakken gewoon voor lief he, je krijgt er ook zo iets prachtigs voor terug!!

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan