35 week zwanger hoofdpijn en moe

hallo,
ik heb sinds gistermiddag last van hoofdpijn en moe zijn en heb het idee dat ik vocht begin vast te houden mijn handen en hoofd voelen wat ''strak'' aan. nu heb ik in mijn vorige zwangerschap ook last gehad van hoge bloeddruk. nu dacht ik door deze verschijnselen het miss weer te hebben ben maandag nog voor contole geweest toen was mijn bloeddruk prima 119/70.
wat denken jullie? kan het weer mis zijn? moet ik mijn vk ook bellen of moet ik het even aan kijken...
 
ik heb allemaal precies hetzelfde.
er is niks aan de hand ( tenminste bij mij niet)
mijn bloeddruk is prima ik heb 140/70
als je onderdruk maar zo blijft dan is er niks aan de de hand.
ik ben bijna 38 weken en ik voel me ook ontzettend moe.. en verder hou ik super veel vocht vast..
het enige wat je kunt doen is voeten om hoog, rusten, water drinken en ze zeggen komkommer/ en die ene groente geen idee hoe het meer heet.. maar dat zijn vocht afdrijvers;)
zolang je bloeddruk goed blijft is er niks aan de hand.

nog fftjes volhouden! en dan ben je van alles af (lichamelijk) ik heb er ook veel moeite mee.. ben erg zwaar aan het worden haha.

succes nog fftjes en als je het niet vertrouwd natuurlijk altijd je vk bellen.

gr maaike
 
Maandag is natuurlijk al weer een paar dagen geleden.
Ik zou toch even de vk bellen met deze klachten voor haar visie.
Het is wel symptomen die zouden kunnen passen bij een beginnende zwangerschapsvergiftiging!
Ik wil je niet bang maken hoor absoluut niet maar het zou zo kunnen zijn......
Denk om de gezondheid van jullie kindje en eigen.
"Gelukkig" ben je al 35 weken dus al heel ver!

Komt goed sterkte ermee

liefs louise
 
Ik zou ook even VK bellen. Het hoeft niks te betekenen. Maar het ZH heeft mij verteld dat ik met zulke symptonen direct moest bellen, zelfs als ik eerder op die zelfde dag een controle had gehad en bloeddruk etc. toen keurig zou zijn. Mij vertelde ze dat het zomaar om kan slaan.

Beterschap groetjes Judith
 
Tweewekelijkse controle van de bloeddruk is voldoende om op tijd bij gekkigheden te zijn.

Heb zelf ook al een tijdje meer hoofdpijn en andere bloeddrukeigen kwaaltjes. Toch is mijn bloeddruk steeds hartstikke goed.

Maar wat ze al zeggen: als je het niet vertrouwd altijd gewoon bellen. Ook als het erger wordt!
 
Terug
Bovenaan