35 weken en nog geen jongensnaam, HELP

Lieve mama's,

Ik ben zwanger van onze tweede wonder, maar we hebben nog steeds geen jongensnaam.
Ik weet dat het heel persoonlijk is, maar we komen er echt niet uit. We vinden het zo moeilijk.
Onze zoon heet Noah.
En voor nu hadden we wel een paar opties, maar het is gewoon net niet het goede gevoel, snappen jullie.
We hadden zoiets als, sem, mika, brent, liam.
Allemaal zeer mooie namen, maar waarschijnlijk niet DE....
Wie heeft nog orginele ideeen??
Het is wat, als we de kleine naamloze wonder noemen. hahaha

Groetjes

Groetjes

Oh oh oh, kan me voorstellen dat je nu in de stress schiet, haha! Ik ben nog geen 5 weken zwanger, maar de namen zijn we al over uit...

Namen zijn heel persoonlijk, maar dit vind ik wel in jullie rijtje passen

Mikay, Milo, Mecx, Lucah, Senna, Kyan...

Heel veel succes!

hee Suno

Ik weet het ook echt niet en ben nu 33 weken zwanger. Het is het allemaal net niet.

dit keer kijken we naar de baby en dan geven we de naam. beetje raar maar kom er echt niet uit.

succes

Hoi meiden,

hier een ander probleempje.. wij waren het helemaal eens over de jongensnaam en over de meisjesnaam twijfelden we nog een beetje. De eerste naam staat vast, maar we willen er meer geven. Dus wat denk je vandaag bij de echo... Ja hoor, we krijgen een meisje! Heel erg leuk natuurlijk, maar ja, nu wel naarstig op zoek naar die combinatie die ons wel aanstaat!

Als het een jongetje was geweest had hij John Elliot Thomas geheten!

Liefs
Sas
35/4

Hey meiden,

Bedankt voor jullie reactie's. Misschien dat we er wat aan hebben. We hebben alle namen die er bestaan al wel gehad, dus we moeten alles gewoon nog een keer door. We hadden een mooie naam, maar zo heet een zoontje van onze concurent. ( we hebben een zaak) nu twijfelen we of we die toch moeten nemen, want ik vind het zoooo mooie naam. En wie zegt dat je die man starks nog kent..
Zouden jullie dat doen?? Heb geen slechte asociatie met het kindje dat zo heet, alleen met zijn vader.. hahaha

Sas, wij hadden dat bij de eerste. Wij kwamen toen niet uit een meisjes naam. Maar wat wij mooi vinden is: Fay, zarah, Indy. Maar het blijft inderdaad erg persoonlijk.

Groetjes

Hoi Suno,

Wij vonden het beide keren moeilijk om een meisjesnaam te verzinnen, en wat bleek ........ we kregen 2 jongens.

Misschien wel een voorteken dat de naam die je nog moet bedenken helemaal niet nodig is ;) ?

Wat betreft die mooie naam die je in je hoofd hebt .... ik zou het gewoon doen. Als je het echt zo'n leuke naam vind is je probleem toch opgelost. En inderdaad wat heb je nou met die mensen te maken? Als het heel dicht in de familie zou zijn zou ik ook wel twijfelen maar nu niet.

Veel succes met het kiezen!

Terug
Bovenaan