35 weken en overgeven

<p>hallo allemaal!</p><p>ik ben nu 35 weken zwanger van ons 2e mannetje :)</p><p>vergeleken met mijn vorige zwangerschap heb ik het dit x lichamelijk een stuk zwaarder gehad. veel pijn in mijn rug en al vanaf 17 weken bekkeninstabiliteit. ik zit dan ook helaas al vanaf 25 weken thuis.</p><p>nu heb ik sinds 1 /1.5 week last van overgeven. ik voel me verder prima. geen buikpijn , geen hoofdpijn en ik ben ook absoluut niet misselijk. het komt gewoon vanzelf op, zonder ook maar enige vorm van waarschuwing. </p><p>iemand die misschien ook zoiets gelijks heeft meegemaakt en tips heeft?</p><p>groetjes!!</p>

bedankt voor de reacties!
hij is al helemaal ingedaald dus dat gaat hem helaas niet worden haha.
ook als ik alleen (water) drink komt het er eigenlijk net zo snel weer uit. en ik moet ook echt wat eten voor ik ga slapen anders word ik snachts wakker en dat maakt het voor mij alleen maar erger.
de rennies en een middeltje wat ik van de gynaecoloog heb gekregen werken helaas ook niet.

groetjes kiki

Hoi kikinama.
Ik heb het al heel de zwangerschap. Weet dus geen oplossing en elke oplossing van iemand anders helpt dus ook niet. Maagzuurremmers spuug ik uit. Water ook. En als ik met twee kussens onder mn hoofd slaap word ik met hoofdpijn(en dusmisselijk) wakker.
Heeft mij veel rust gegeven om het te accepteren en te doen wat voor mij dan goed voelt. De ene keer spuug ik door maagzuur de andere keer verslik ik me en soms moet ik gewoon spugen. Bij mij helpt een witte boterham met choco pasta. Nou dan doe ik dat. Soms komt ie eruit.. wacht ik en dan neem ik als ik er klaar voor ben weer een hap. De ene keer werkt het andere keer niet. Beter dan dat niks werkt, maargoed wat ik wilde zeggen was.. luister naar jezelf?

Terug
Bovenaan