35 weken ingedaald + slijmprop verloren

<p>35 weken zwanger en de baby is ingedaald + slijmprop verloren. Meer mensen dit zo "vroeg" gehad? En wanneer zijn jullie bevallen? </p>

Ik heb dit bij mijn eerste ook ongeveer zo gehad. Ben uiteindelijk met precies 38 weken bevallen. dus kan nog wel een paar weken duren hoor ;)

[quote quote=10197074]Ik heb dit bij mijn eerste ook ongeveer zo gehad. Ben uiteindelijk met precies 38 weken bevallen. dus kan nog wel een paar weken duren hoor [/quote]
Dat weet ik. Maar was gewoon nieuwsgierig 

Ik ben op donderdag mijn slijmprop verloren en op zondag begon de bevalling. Bij mij was het veel te vroeg helaas. Je kunt ook weer een nieuwe slijmprop aanmaken, maar aangezien je kindje al ingedaald is denk ik dat je je mag voorbereiden op een bevalling binnenkort ;) Veel succes!

Ik snap dat je gewoon nieuwsgierig bent. Ik heb toch ook gewoon antwoord gegeven op je vraag met mijn persoonlijke ervaring? ;) Ik hoop niet dat je op alle ervaringen zo gaat reageren...

Ik verloor een paar dagen lang elke dag wat slijm. Uiteindelijk ben ik 5 dagen na de 1e keer slijm verliezen bevallen. Was bij mij keurig op de uitgerekende datum. Het kan zeker ook nog een paar weken duren na het verliezen van de slijmprop, maar het is waarschijnlijker dat je binnen een week of 2 wel bevalt.. ik zou er niet vanuit gaan dat je kindje tot 40 weken blijft zitten!

[quote quote=10197085]Ik snap dat je gewoon nieuwsgierig bent. Ik heb toch ook gewoon antwoord gegeven op je vraag met mijn persoonlijke ervaring?  Ik hoop niet dat je op alle ervaringen zo gaat reageren…[/quote]
Ik bedoelde het ook niet onaardig 

Bij 30 weken volledig ingedaald, prop meerdere malen verloren. Pas met 40+5 bevallen.  Succes met de laatste loodjes! 1 tip, lekker veel slapen de laatste weken ? 

Terug
Bovenaan