35 weken rugpijn stuit buikpijn

Hoi dames,<br />Ik ben nu 35 weken zwanger en ik merk dat ik sinds deze week enorm achteruit ga. Mijn bekken bandenpijn rugpijn waren eigenlijk de hele zwangerschap op schaal van 0-10 misschien een 1 ik sportte tot vorige week ook nog 3 x p week en genoot er enorm van en ineens geef ik de pijn echt een 7 man wat een verschil! Ik kan niet normaal uit bed komen tijdens het lopen doet mijn stuitje pijn mijn banden trekken als de malle en ik heb soms het idee dat de baby mijn botten “aanraakt” bij mijn liezen/vagina ofzo. Is dit herkenbaar rond deze termijn of zit misschien al mijn bevalling er al aan te komen? De baby is deze week ook ingedaald. Misschien zit ik er helemaal naast en blijft ze nog weken zitten maar ik vind het verschil van 1 naar 7 qua pijn echt enorm! Soms doet het zo pijn dat ik even moet huilen zelfs als ik mij omdraai ? en mijn stuitje die doet zo pijn dat ik het liefst wil dat ik zelfs mijn stoel er niet tegen aan wil die pijn is echt een 8. Ben erg benieuwd of het herkenbaar en normaal is<br />
 
Heb je dit met je verloskundige besproken en ben je al onder begeleiding van een bekkenbodem fysio? Anders zou ik daar snel heen gaan
 
Terug
Bovenaan