35 weken vandaag

Vandaag alweer 35 weken zwanger! en wat duren 5 weken dan nog lang! Vanochtend werd ik wakker en ik liep naar de keuken en ik trok gewoon een spoor met wit achtig vocht (sorry voor de details) denk niet dat het vruchtwater was aangezien iedereen het er over heb dat je dat meteen herkend aan de geur. Maar ik was toch wel ff geschrokken. Maandag controle bij verloskundige en 14 sept in het ziekenhuis nog een groeiecho. Ik hoop eigenlijk dat de kleine spruit wat eerder word gehaald aangezien ik al 2 weken met 2 cm ontsluiting rond loop! we zullen het zien!! Hoe voelen jullie je verder???

hey

jeetje loop je al 2 weken met 2cm???

dat is wat. hoe voel jij je veredr daarbij gaat het wel?

wel rustig aan doen hoor! wat ruik je dan als ik vragen mag als het vructwater is gebroken?

heb ej niet overlegt met de vk of het vruchtwater kan zn?
succes

Nou hoe het precies ruikt weet ik niet want dit is me eerste kindje dus heb daar verder geen ervaring mee....maar het schijnt helder te zijn en zoet te ruiken. morgen afspraak bij de VK dus dan ga ik het wel even na vragen. Ik voel me verder goed....geen last van de 2 cm ontsluiting maar denk dat ze daardoor wel eerder gehaald gaat worden.

we zien het wel!

liefs

nou heftig dat je al 2 cm ontsluiting heb ik weet niet hoe het ruikt want ze hebben by m,n zoon m,n vliezen gebroken en kort daarna moest ik naar de ok voor een spoedkeizersnee dus weet niet hoe het er uitziet en ruikt

Terug
Bovenaan