35 weken zwanger en heb overal last van

ik ben nu 35 weken zwanger en heb heel veel last van brandend maag zuur de medicijnen van de dokter helpen niet. en ik kan slecht naar de wc toe slaap slecht en ik kan niet stil zitten ik moet wat te doen hebben maar ben heel moe maar ja daar zullen jullie ook wel last van hebben denk ik.
bij mijn eerste en tweede zwangerschap nergens last van gehad maar nu helaas wel.
ik hoop dat de bevalling komt met 37 weken de eerste en tweede kwamen ook met 37 weken
ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft

groetjes rebecca

heb je al rennies geprobeerd tegen t maagzuur??
helpt bij mij heel goed.
de rest van de klachten heb ik geen ervaring mee. ben pas 26 weken en bij mn dochtertje had ik er geen last van.
let heel goed op je voeding. drink veel melk en water om je stoelgang op gang te helpen.
vermijd o.a. benanen, dit stopt alles weer.

succes ermee, hopelijk komt de bevalling snel dan :)

liefs, do

Hi, ik ben ook bijna 35 weken en is mijn derde zwangerschap en ik weet niet wat me overkomt. BIj de eerste twee fietste ik er zo doorheen, en nu ook allerlei klachten, Bekkenproblemen, brandend maagzuur, slecht slapen. pfffffff. Dus ik leef met je mee!

Bij mij werkt gaviscon tegen het maagzuur en lactulosestroop bij verstopping (maar dit is inmiddels weer opgelost gelukkig). Heerlijk dat je eerste 2 met 37 weken kwamen! Ik ben nu 38 weken maar er gebeurt nog niets :) Bij mijn eerste ben ik bij 40 weken bevallen!

Enig idee waarom je slecht slaapt? Bij mij had het te maken met mijn beenspieren die pijn deden. Sinds ik 1x in de zoveel nachten tijgerbalsem erop smeer gaat het heel goed!

Sterkte meid!

nog even volhouden denk ik.....

ben zelf ook zwanger vd derde 27wkn5dgn en heb vergeleken de vorige 2 zwangerschappen ook overal last van.
Ben zelfs deze week de ziektewet ingstuurd, omdat het te slecht gesteld is met mijn bekken en bekkenbodem en 1 been vol spataders.
Dus het lijkt elke zwangerschap gekker te worden!

Ben maar blij dat je al 35 wkn bent, haha!

sterkte!

Volgens mij mag je helemaal geen gaviscon gebruiken!!! Ik heb zelf veel last van maagzuur (ben niet zwanger) dit komt doordat ik vroeger boulimia hebt gehad en toen veel gespuugd hebt. Het beste is in de avond geen fris en geen thee drinken, alleen water... dan slaap je beter en heb je veel minder last. Verder geen pittig eten en alleen overdag melkproducten, niet in de avond!

Succes en ik hoop dat je snel gaat bevallen....

Liefs Vic

gaviscon weet ik niet, rennies mag wel.
even voor t kopen de gebruikzaamweizing kijken he :p
staat er altijd bij vermeld, of het wel of niet mag tijdens zwangerschap, en borstvoeding

Terug
Bovenaan