35 weken zwanger en niet lekker in me vel

<p>ik ben vandaag 35 weken zwanger alleen ik kan er niet echt van genieten. Ik ben vooral ggefrustreerd mijn vriend heeft drie weken geleden zijn voet gebroken hij is op dit moment herstellende van de operatie die is gelukkig goed gegaan alleen zijn wonden zijn ontstoken. Het probleem is mijn vriend is zpper en heeft op een ladder gestaan die niet gekeurd was daardoor ontvangt hij totaal geen inkomsten. Van zijn verzekering wij hebben die soms echt flinke discussies over omdat hij gewoon een trap heeft die gekeurd is. Ons huis is verre van af. We slapen nog beneden en alle baby spullen staan overal en nergens. We krijgen gelukkig wel hulp alleen het is gewoon zo veel. Wat er nog gedaan moet worden. Terwijl ze inprecipe er over 2 weken kan zijn. Mijn vriend kan niks en  ik ben de hele dag in de weer ik werk doe alles het hele huishouden en dan help ik ook met verbouwen. Ik doe alles met liefde en plezier maar soms word ik er gek van. Ondertussen ben ik een oplossing aan het zoeken wie het werk kan afmaken van mijn.vriend want hij kan dat op dit moment niet en hun nu een derde partij wíllen inschakelen op onze kosten. Ik snap.dat je alles af wilt hebben alléén we kunnen er niks aan doen dat hij daar op het werk is gevallen. </p><p> </p><p>Sorry voor al mijn geklaag maar ik moest het echt even kwijt</p>

Lieve Shelby! 
Je klaagt niet meid. Ik snap je frustratie en stress helemaal. Klinkt ook wel erg heftig allemaal. Maar jij moet eigenlijk heel erg aan jezelf en de baby denken, stress is nu niet goed voor je. Dus voor wat 't lukt zou ik de boel de boel proberen te laten (is makkelijker gezegd dan gedaan i know). Als je voor de baby maar alles in orde hebt dat is 't belangrijkste denk ik. De rest lukt waarschijnlijk toch niet meer in die paar weken (wat ik zo uit je verhaal begrijp). Ik had zo'n man die toen ik op 't einde liep besloot ineens de hele bovenverdieping te gaan verbouwen. En ik kon 'm niet tegenhouden, hij had denk ik meer nesteldrang als ik ;). Is dan wel niet dezelfde situatie als bij jou maar uiteindelijk heb ik 'm gezegd dat ie 1 December klaar moest zijn met alles (was 12 Januari uitgeteld) en toen ie dit niet haalde werd ik ook gek en ontstonden er bij ons op 't laatst ook hevige discussies. Dat wil je dan niet meer. Wat vervelend voor je, maar probeer te genieten en je er 'n beetje bij neer te leggen. Het komt allemaal goed, dit is 't mooiste wat je gaat overkomen en daar moet je als aankomende mama echt proberen van te genieten. Heel veel succes ook voor je vriend hoop dat 't snel goed komt! Groetjes!

Jeetje ja echt hea verbouwen pff ja gelukkig komt mijn stiefvader morgen een week slapen en dan staat.volgend weekend dan eindelijk.het bedje dat mag dan ook wel dan ben ik 36 weken.  Nee de woonkamer gaat hem niet worden en de badkamer ook niet. Overal aan begonnen met slopen en dan niet opbouwen dan krijg je dit. Ik ga straks ook even een paar dagen naar mijn moeder even ontspannen en even uit de situatie

Jeetje ja echt hea verbouwen pff ja gelukkig komt mijn stiefvader morgen een week slapen en dan staat.volgend weekend dan eindelijk.het bedje dat mag dan ook wel dan ben ik 36 weken.  Nee de woonkamer gaat hem niet worden en de badkamer ook niet. Overal aan begonnen met slopen en dan niet opbouwen dan krijg je dit. Ik ga straks ook even een paar dagen naar mijn moeder even ontspannen en even uit de situatie

Lieve Shelby, 

Jeetje wat zal je het zwaar hebben! Ik kan me voorstellen dat dit zó niet is zoals je je het als voorgesteld. De laatste weken van je zwangerschap wil je in de watten gelegd worden en vooral lekker rustig aan doen. Nu is het andersom en moet je jouw man verzorgen. Kan hij natuurlijk niks aan doen, maar wel even anders dan je het verwacht had. 
Ik heb natuurlijk makkelijk praten aan mijn kant van de computer, maar HET KOMT GOED. Echt waar. 
Zorg dat de meest essentiele dingen op orde zijn. Een woonhoek waar jij en je man nu lekker kunnen relaxen en jullie kunnen voorbereiden op de bevalling. Een plekje voor de baby waar jullie zometeen makkelijk bijkunnen en waar hij/zij veilig in alle rust kan slapen. De rest komt wel. Met jullie liefde en aandacht, dat is alles wat hij of zij nodig heeft :)
Over een jaar kijken jullie hier met een trots gevoel op terug. Hebben jullie wel maar mooi gedaan!

Terug
Bovenaan