35 weken zwanger en veel pijn

<p>Ik ben 35 weken zwanger. Sinds gisteren heb ik veel last van mijn onderrug en aan de onderkant van mijn buik. Mijn vagina doet ook enorm pijn. Vandaag heb ik geen harde buiken en voel de baby nog goed. Moet ik me zorgen maken? Moet donderdag pas op controle</p>

Is de kleine al ingedaald? Dit klinkt als indaling. Maar mocht je twijfelen dan kan je beter de vk bellen.

Misschien ook wel een teken van je lichaam dat je een beetje te veel hebt gedaan de afgelopen dagen? Inderdaad, als je het niet vertrouwd gewoon even bellen met de verloskundige, daar zijn ze voor! ?

Ik had rond die termijn precies hetzelfde en helaas is het niet weggegaan. Heeft idd met de indaling te maken. Hoofdje komt dieper in je bekken en dat drukt op je schaambot en bekken. Daarbij wordt je buik zwaarder en krijg je meer last van je rug. Rustiger aan doen met lopen en bukken helpt. Al doet het ook veel pijn bij mij als ik opsta uit bed. 
De VK zei tegen mij dat het normale klachten zijn bij deze termijn... maar als je denkt dat het iets anders is, uiteraard gewoon even bellen. 

Denk inderdaad ook met indaling te maken heeft. 
Laat je ons wat weten als je op controle bent geweest?
Grtz

Terug
Bovenaan